طراحی دکوراسیون مغازه لباس بچه گانه

اگر طراحی داخلی مغازه پوشاک به درستی انجام شود باعث افزایش فروش خواهد شد. طراحی داخلی مغازه پوشاک نیاز به تخصص، مهارت و تجربه ی بالا دارد.

بررسی طراحی دکوراسیون داخلی مغازه پوشاک

 

در متن زیر به بررسی قواعد کلی برای طراحی داخلی مغازه پوشاک و نکات مهم مربوط به آن برای افزایش فروش محصولات می پردازیم. در پایان مقاله نیز نکاتی راجع به طراحی بهتر دکوراسیون داخلی مغازه پوشاک مخصوص کودکان را بیان خواهیم کرد.

طراحی داخلی مغازه پوشاک 

اولین چیزی که مشتریان را به یک مغازه پوشاک جلب می کند، دکوراسیون آن مغازه است. صاحبان مغازه پوشاک نیز از این امر به خوبی آگاهند و تمام سعی خود را می کنند تا دکوراسیون خوبی طراحی کنند اما گاهی اوقات در نظر نگرفتن نکات مهم و کلیدی در طراحی داخلی مغازه پوشاک توسط طراح یا شخص فروشنده باعث می شوند که علی رغم تلاش زیاد برای طراحی مناسب و تاثیر گذاری روی مشتریان، اما نتیجه ی مناسبی از طراحی گرفته نشود.

مواردی که در طراحی داخلی مغازه پوشاک اهمیت زیادی دارند سه مورد هستند: ۱- استفاده ی مناسب از فضا ۲- استفاده ی مناسب از نور و رنگ ۳- چینش صحیح محصولات. سایر موارد در اولویت های پایین تر قرار دارند، در واقع می توان گفت اگر روی موارد گفته شده به خوبی کار شود تقریبا ۹۰ درصد طراحی دکوراسیون به خوبی انجام شده است. در ادامه به معرفی و بررسی هر کدام از موارد گفته شده می پردازیم.

طراحی داخلی مغازه پوشاک

مدیریت فضا و چینش محصولات 

پوشاک به دلیل اندازه های بزرگی که دارند نیاز به فضای بیشتری داشته و این می تواند باعث بروز مشکلاتی در نمایش محصولات و مدیریت فضا شود، اینجاست که باید در طراحی دکوراسیون از تکنیک های مختلف برای بهره برداری صحیح فضای داخل مغازه استفاده کرد، یکی از بهترین این تکنیک ها استفاده از قفسه های لباس چند طبقه است که لباس ها در آن به صورت آویزان و به ترتیب های مختلف قرار گرفته اند. این ترتیب می توند بر اساس قیمت، اندازه و موارد دیگر باشد. اگر کمبود فضا دارید حتی می توان در زیر میزی که محل بررسی لباس ها یا تهیه ی فاکتور فروش است نیز یک مکان برای قرار دادن لباس ها ایجاد کنید یعنی میزی تهیه کنید که پایین آن دارای فضای خالی باشد.

یک نکته مهم دیگر که باید در هنگام طراحی داخلی مغازه پوشاک در نظر گرفت، مکان مناسب برای تست لباس است، در اکثر مغازه ها یک مکان بسیار کوچک و نامناسب برای تست لباس در نظر گرفته می شود که تست لباس را برای مشتری سخت می کند. این مورد می تواند به نارضایتی مشتری منجر شود، ما توصیه می کنیم که با مدیریت صحیح فضای مغازه مکان تست لباس را به گونه ای طراحی کنید تا مشتری در آن دچار مشکل نشود با این کار مشتری خرید بهتری خواهد داشت و این خرید به یاد وی خواهد ماند و باعث می شود تا در خرید های بعدی هم به شما مراجعه کند.

اگر در مغازه پوشاک لباس های مختلفی وجود دارد، بهتر است که این لباس ها هر کدام متناسب با نوع کاربرد یا سن و جنس دسته بندی شوند و با فاصله هایی مشخص از همدیگر قرار گیرند تا مشتریان در پیدا کردن محصول مورد نظر خود دچار مشکل نشوند.

 

نور پردازی و رنگ فضای داخلی مغازه پوشاک 

 نورپردازی مناسب در طراحی مغازه پوشاک بیشتر به نوع لباس هایی که می خواهید بفروشید و نوع رنگ بندی مغازه پوشاک بستگی دارد. اگر از لباس های رنگارنگ و کلاسیک در مغازه استفاده می شود، بهتر است از نور سفید و با شدت بالا استفاده شود. اما اگر در مغازه از لباس های با رنگ روشن و یا لباس هایی به سبک آنتیک استفاده می شود بهتر است نورپردازی در طراحی داخلی مغازه پوشاک متعادل باشد و حتی می توان از لامپ هایی با رنگ ولرم نیز استفاده کرد. همچنین باید بسیار مراقب بود تا رنگ نور محیط با رنگ دیوارها ترکیب نامناسب نداشته باشد.

طراحی داخلی مغازه پوشاک

طراحی دکوراسیون مغازه لباس بچه گانه

اگر مغازه ای پوشاک بچه گانه ارائه می دهد، باید دکوراسیون آن هم مطابق با سلیقه ی بچه ها طراحی شود، چنین کاری باعث می شود تا بچه ها علاقه ی بیشتری برای خرید لباس از آن مکان داشته باشند و همیشه از والدین خود بخواهند تا به آن مغازه ای که دکوراسیون جذاب تر داشته مراجعه کنند. در طراحی دکوراسیون مغازه لباس کودک چند نکته ی مهم را به خاطر داشته باشید:

  • در طراحی داخلی مغازه پوشاک کودکان از رنگ های شاد و کودکانه استفاده کنید.
  • از تصویر یا عروسک شخصیت های کارتونی مشهور در داخل مغازه استفاده کنید و لباس های ویژه ی خود را به تن آنها کنید.
  • ویترین های مغازه لباس کودک باید به گونه ای باشند که کودک خودش هم بتواند محصولات داخل آنرا مشاهده کند، گاهی اوقات ویترین ها آنقدر بلند هستند که کودک هیچگاه نمی تواند داخل آنها را ببیند.

خرید و قیمت دمنوش گل گاوزبان به لیمو زیرفون سنبل الطیب نیوشا در فروشگاه من و تو خرید ,قیمت و خرید دمنوش نیوشا آویشن زیره زنیان پودر عسل با بهترین کیفیت در من و تو خرید , خرید دمنوش خارمریم و شاه تره و کاسنی کیسه ای نیوشا با کیفیت عالی در من و تو خرید , خرید دمنوش های نیوشا برای عفونت های زنانه و ادراری و عفونت واژن و رحم , خرید دمنوش های آویشن نیوشا مدل مثلثی با قیمت ارزان , خرید دمنوش خالص بابونه نیوشا مدل مثلثی با قیمت ارزان , خرید دمنوش های مثلثی رنگین کمان نیوشا با کیفیت عالی در من و تو خرید ,

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *