دمنوش شکوفه آلوئه ورا ضد پیری قوی

دمنوش شکوفه آلوئه ورا نیوشا اصل از دمنوش های مفید و پرمصرف در بازار می باشد. برای تهیه دمنوش شکوفه آلوئه ورا نیوشا اصل می شود به سایت اینترنتی سر زد.

خرید اینترنتی دمنوش شکوفه آلوئه ورا نیوشا اصل

 

دمنوش های گیاهی از محصولات پر مصرف در حوزه درمان طبیعی بیماری ها محسوب می شود. دمنوش شکوفه آلوئه ورا نیوشا اصل از جمله این دمنوش ها می باشد که مصرف منظم آن فواید بسیاری در بر دارد. از خواص مصرف دمنوش شکوفه آلوئه ورا نیوشا اصل می توان به کاهش وزن، بهبود عملکرد کبد و تنظیم قند خون اشاره کرد. بهترین راهکار برای خرید دمنوش شکوفه آلوئه ورا نیوشا با قیمت ارزان اقدام از طریق سایت های خرید اینترنتی معتبر می باشد.

دمنوش شکوفه آلوئه ورا بهترین دمنوش گیاهی

دمنوش های گیاهی امروزه در بین اقشار مختلف جامعه جایگاه ویژه ای دارد و برای درمان بیماری ها و بهبود روند درمانی به کار گرفته می شوند. در تهیه این دمنوش ها از انواع گیاهان مفید برای جسم و روح استفاده می گردد. از جمله دمنوش های گیاهی پر مصرف در بازار می توان به دمنوش شکوفه آلوئه ورا نیوشا اشاره نمود که از کیفیت عالی برخوردار است. با دریافت بسته های استاندارد دمنوش شکوفه آلوئه ورا می توان از آن برای رفع انواع امراض و تقویت بدن بهره برد.

تصویر ۱

خواص دمنوش شکوفه آلوئه ورا

دمنوش شکوفه آلوئه ورا نیوشا از بهترین مواد اولیه صد درصد گیاهی و با کمک تکنولوژی روز تهیه شده و در دسترس مصرف کننده قرار می گیرد. از خواص دمنوش شکوفه آلوئه ورا اصل می توان به تنظیم کلسترول خون و جلوگیری از ابتلا به بیماری های قلبی اشاره کرد. قند خون یا دیابت یکی از بیماری های شایع در بین اقشار مختلف جامعه می باشد. با مصرف روزانه و منظم دمنوش شکوفه آلوئه ورا نیوشا می شود قند خون را تنظیم نمود.

همانطور که می دانید چاقی و اضافه وزن عامل بسیاری از بیماری ها و امراض شناخته می شود. یکی از راه های کاهش وزن و رسیدن به تناسب اندام استفاده از دمنوش های گیاهی از جمله دمنوش شکوفه آلوئه ورا می باشد. مصرف منظم دمنوش شکوفه آلوئه ورا نیوشا سبب افزایش سوخت و ساز بدن شده و به از بین رفتن چربی های اضافه بدن کمک می کند. ایجاد آرامش روحی، بهبود عملکرد کبد، جلوگیری از پیری پوست و … از دیگر خواص مصرف دمنوش شکوفه آلوئه ورا می باشد.

قیمت دمنوش شکوفه آلوئه ورا نیوشا

از دغدغه های خریداران عمده و خرده دمنوش شکوفه آلوئه ورا نیوشا اطلاع از قیمت فروش این دمنوش گیاهی منحصر به فرد می باشد. از فاکتور های مهم در تعیین قیمت دمنوش شکوفه آلوئه ورا می توان به نوع بسته بندی، نوسانات قیمت بازار و میزان استقبال مصرف کنندگان اشاره نمود. برای اطلاع از قیمت فروش دمنوش شکوفه آلوئه ورا نیوشا اصل می توان از طریق نمایندگی های بخش و توزیع این محصول اقدام کرد.

خرید دمنوش شکوفه آلوئه ورا نیوشا اصل

برای خرید دمنوش شکوفه آلوئه ورا نیوشا اصل با کیفیت استاندارد و قیمت مناسب بهترین راهکار اقدام از طریق سایت های معتبر اینترنتی می باشد که در فضای مجازی مشغول فعالیت هستند. با سر زدن به سایت خرید اینترنتی دمنوش آلوئه ورا نیوشا می توان اطلاعاتی از قبیل ویژگی های محصول، خواص، نوع بسته بندی، قیمت و نحوه سفارش کالا را دریافت کرد. با توجه به عرضه مستقیم و بی واسطه دمنوش های نیوشا از طریق سایت خرید اینترنتی دمنوش شکوفه آلوئه ورا با ارزان ترین قیمت به دست خریدار می رسد. از دیگر مزایای خرید اینترنتی بسته های دمنوش شکوفه آلوئه ورا نیوشا حذف هزینه های جانبی می باشد.

تصویر ۲

 

دمنوش شکوفه آلوئه ورا نیوشا

دمنوش شکوفه آلوئه ورا نیوشا سبب افزایش فعالیت آنتی اکسیدانی میشه

در سال ۲۰۱۸، فعالیت آنتی اکسیدانی عصاره‌های اتانولی گل این گونه آلوورا Aloe barbadensis  در موش‌های تحت درمان با هیدروژن پراکسید بررسی شد و نتایج آن در مجله Food and Agricultural Immunology منتشر شد. 

بازده عصاره گل برپایه اتانول ۵/۹ درصد (وزنی-وزنی) بود. ترکیبات فنولیک به عنوان ترکیب مهم گیاه درنظر گرفته می‌‍شوند که می‌توانند رادیکال‌های آزاد را سرکوب کنند.

محتوای فنولیک کل معادل ۲۰/۱۳ میلی گرم کاتچین در هر ۱۰۰ گرم وزن خشک بود. در میان این ترکیبات فنولیک، محتوای وانیلیک اسید بالاترین بود که می‌تواند با فعالیت‌های آنتی‌اکسیدانی گل‌های این گونه آلوورا مرتبط باشد. 

فعالیت‌های به‎دام‌اندازی رادیکال عصاره‌ها با محتوای فنولیک کل مرتبط شدند.

آنتی اکسیدان و ضد سرطان بسیار قوی

بنابراین، گل آلوئه باربادنسیس می‌تواند منبع مؤثری از آنتی‌اکسیدان طبیعی باشد.

در مطالعه‌ای نیز یک ترکیب آنتی‌اکسیدانی قوی از عصاره متانولی آلوورا باربادنسیس میلر جدا شد.

فعالیت آنتی‌اکسیدانی این ترکیب مشابه اثر آلفا-توکوفرول بود که با استفاده از هموژنات‌های مغز رت (سوسپانسیونی از قطعات و اجزای سلول که به هنگام همگن‌سازی بافت حاصل می‌شود ) در شرایط in vitro ارزیابی شد.

در مطالعه‌ای دیگر ظرفیت آنتی‌اکسیدانی هیدروفیلیک ( آبدوست ) گل آلوورا خشک شده مستقیما با محتوای پلی‌فنولی و فلاوونویید آن مرتبط شد.

دمنوش شکوفه آلوئه ورا نیوشا

دمنوش شکوفه آلوئه ورا سبب بهبود عملکرد کبد میشه 

آنزیم‌های آنتی‌اکسیدانی مانند سوپراکسید دیسموتاز (SOD)، گلوتاتیون پراکسیداز (GPx) و کاتالاز (CAT) برای حفظ پایداری و عملکرد طبیعی سلول و کنترل محیط داخل سلول ضروری است.

رادیکال سوپراکسیدِ بسیار واکنش‌پذیر می‌تواند توسط آنزیم سوپراکسید دیسموتاز به هیدروژن پراکسید تبدیل شود.

آنزیم کاتالاز در کبد بسیار زیاد است. این آنزیم از پراکسی‌زوم‌های کبد نشأت می‌گیرد و به متابولیز هیدروژن پراکسید به آب و اکسیژن کمک می‌کند. از طرفی دیگر، آنزیم گلوتاتیون پراکسیداز کاهش هیدروپراکسیدها مانند هیدروژن پراکسید را کاتالیز می‌کند.

در آزمایشی بر روی بافت کبد موش‌های نر مشاهده شد که فعالیت‌های آنزیم‌های SOD، GPx و CAT در نمونه بافت کبد آسیب دیده کاهش یافت. سپس این فعالیت‌ها در نمونه‌های درمان شده با عصاره گل آلوورا افزایش یافتند.

این نتایج نشان می‌دهد که هیدروژن پراکسید باعث آسیب اکسیداتیو در نمونه‌های کبد آسیب دیده می‌شود، درحالیکه استرس اکسیداتیو ایجاد شده توسط هیدروژن پراکسید (۰/۵ میلی مولار) در یک سلول کبد طبیعی انسان توسط آنزیم‌های آنتی اکسیدانی کاهش می‌یابد.

عصاره‌های گل آلوورا فعالیت آنزیم‌های سوپراکسیدا دیسموتاز، کاتالاز و گلوتاتیون پراکسیداز را در بافت کبد موش‌های تحت تیمار با هیدروژن پراکسید بالا برد.

دمنوش شکوفه آلوئه ورا ضد پیری قوی

آنتی اکسیدان های قدرتمند موجود در شهد شکوفه آلوورا، آن را به یک ترکیب ضدپیری ایده‌آل تبدیل می‌کند.

شهد ارزشمند شکوفه آلوورا پوست را در برابر استرس اکسیداتیو با اثر آنتی اکسیدانی‌اش محافظت می‌کند.

استرس اکسیداتیو توسط رادیکال‌های آزاد ایجاد می‌شود. پلی فنول‌های موجود در شهد شکوفه، گروهی از آنتی‌اکسیدان‌های قدرتمندی هستند

که می‌توانند رادیکال‌های آزاد را خنثی و در نتیجه محافظت سلولی پوست را به طور طبیعی و مؤثری تقویت کنند.

زیبایی پوست 

چای شکوفه آلوورا دارای مقادیر بالای ویتامین C است که موجب حفظ صافی پوست و داشتن پوستی بدون چروک و جای زخم و لکه های سرسیاه می شود.

شستشوی پوست با ترکیبات گیاهی می تواند از پیدایش چروک و آ سیب در اثر آلودگی، آفتاب و رادیکال های آزاد جلوگیری کند.
ضد التهاب
ضد سرطان پوست
بهبود گردش خون

 

خرید دمنوش شکوفه آلوئه ورا نیوشا

سایر خواص دمنوش گیاهی شکوفه آلوئه ورا :

• آرام بخش اعصاب
• ضد درد
• ضد ویروس
• ضد باکتریایی
• پروبیوتیک – تقویت باکتری های خوب در دستگاه گوارشی
• ضد التهاب
• ضد دیابتی- دریافت انسولین و ثبات قند خون
• ضد سرطان
• کاهش فشار خون
• کاهش لخته شدن خون
• تنظیم چرخه قاعدگی و آرام کردن گرفتگی عضلات
• بر طرف کردن حالات عصبی
• ضد استرس
• ضد بی خوابی
• کنترل طبیعی اشتها

نام علمی شکوفه آلوئه ورا

Aloe Vera (Barbadensis Miller), Barbados Aloe, Aloe Arborescens

در صورت تمایل میتوانید درخواست کنید این محصول به پک لاغری ۴۰ روزه برای شما اضافه شود جهت تسریع نتیجه گیری و زیبایی پوست

 

 

قیمتی ارزان و خرید آسان محصولات دکتر بیز در فروشگاه من و تو خرید, خرید آسان و مطمئن و راحت با فروشگاه مراکز خرید من و تو خرید, فروشگاه من و تو خرید ارائه دهنده انواع دمنوش های گیاهی و لاغری در سراسر ایران, بهترین قیمت برای خرید قهوه شرکت ۱۱۱ در ایران با بهترین قیمت برای قهوه سبز ۱۱۱ در فروشگاه من و تو خرید, خرید سبوس برنج قهوه ای لایه دوم با بهترین کیفیت در فروشگاه من و تو خرید, فروش محصولات قارچ گانودرما محصولی از شرکت دکتر بیز با بهترین قیمت, انواع چای سبز لاغری با بهترین کیفیت و فروشگاه من و تو خرید, به نظر شما قیمت چای بلوبری چقدر است , تهیه سی دی های آموزش خیاطی بدون الگو به صورت پیشرفته و مبتدی در فروشگاه من و تو خرید ,

طراحی مغازه دکوراسیون داخلی , طراحی دکوراسیون داخلی , دکوراسیون اداری شیک , طراحی داخلی ویلا شمال , مشاور دکوراسیون منزل , دکوراسیون منزل قدیمی ,دکوراسیون ارزان منزل , طراحی دکوراسیون منزل ایرانی

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *