خرید بلک ماسک صورت

آشنایی با ویژگی های ماسک صورت بلک ماسک

سلامت پوست بخصوص صورت برای همه افراد بسیار مهم است و از این رو از دیرباز روش ها و موادی برای تقویت آن توصیه شده است. امروزه هم همان مواد به شکل ماسک صورت مانند بلک ماسک یا ماسک زغال، ماسک خاک رس و یا ماسک آلوورا موجود است که همگی در جهت پاکسازی پوست از آلودگی های محیطی و جوانسازی و شادابی آن مورد استفاده قرار می گیرند. در اینجا در مورد یکی از پرطرفدارترین ماسک های پاکسازی پوست یعنی بلک ماسک صحبت می شود و ویژگی های آن را که باعث محبوبیت آن شده است را بر می شماریم.

تصویر ۱

راه های مراقبت از پوست صورت چیست؟

پوست صورت به دلیل اینکه نسبت به دیگر اعضای بدن در معرض آلودگی و تابش نور خورشید قرار می گیرد، زودتر آسیب می بیند و به همین دلیل نیازمند مراقبت بیشتری می باشد. این مراقبت می تواند به روش های مختلفی صورت گیرد تا سلامت و شادابی پوست حفظ شود. برای مثال استفاده از مواد غذایی سالم و تازه به خصوص میوه ها و سبزی های تازه نه تنها به دلیل مواد و ویتامین هایی که دارند، بلکه باعث آبرسانی هم به پوست می شوند؛ از این رو مصرف روزانه آنها را باید همیشه در رژیم غذایی خود قرار داد. پرهیز از دخانیات و نوشابه های گازدار و کم کردن مصرف شکر تا حد ممکن از دیگر مواردی است که باید در نظر بگیریم تا پوستی سالم و سلامت داشته باشیم. ورزش کردن یکی دیگر از راه های حفظ سلامت و شادابی پوست می باشد. در کنار موارد گفته شده استفاده از کرم های ضد آفتاب و انواع ماسک ها، شستشوی مناسب و درست پوست، از دیگر روش های مراقبت از پوست می باشد که به عنوان مکملی مناسب محسوب می شوند و سلامت و شادابی پوست را به همراه خواهد داشت.

تصویر ۲

چرا از ماسک صورت استفاده می کنیم؟

همانطور که گفته شد روش های طبیعی بسیاری برای مراقبت و حفظ زیبایی و شادابی پوست وجود دارد. اما با توجه به شرایط زندگی روزمره و تغییر نوع آب و هوا و بیشتر شدن آلودگی های محیطی و شهری، پاکسازی پوست باید جدی تر دنبال شود. زیرا پوست راه نفوذ خوبی برای ورود آلودگی های ناشی از دود ماشین و سوخت های دیگر به بدن می باشد؛ از این رو اگر به موقع پاک نشوند از طریق منافذ پوست وارد بدن می شوند. شستشوی روزمره به پاکسازی سطحی پوست کمک می کند اما برای پاکسازی منافذ پوست باید از ماسک های صورتی که به این منظور تهیه شده اند استفاده کرد.

این ماسک های صورت با نفوذ به منافذ پوست باعث پاکسازی آن شده و منافذ پوست را باز می کنند و این خود باعث به اصطلاح نفس کشیدن پوست شده و جوانسازی و شادابی را به همراه دارد. از جمله ماسک های بسیار مناسب ماسک صورت black mask یا ماسک سیاه برای صورت می باشد که پاکسازی فوق العاده را برای انواع پوست ها انجام می دهد.

تصویر ۳

ماسک صورت بلک ماسک چیست؟

بلک ماسک یا ماسک سیاه صورت از ماسک های قدیمی می باشد که بعضا به نام ماسک زغال هم شناخته می شود. این ماسک صورت به دلیل خواصی که زغال دارد از دیرباز به گونه های مختلفی تهیه و مصرف می شده است. اما امروزه برای استفاده بهتر و با در نظر گرفتن انواع پوست ها برای سازگاری هر چه بیشتر و بهتر، این محصول بهینه شده و در اختیار افراد قرار گرفته است.

باید گفت زغالی که برای بلک ماسک صورت مورد استفاده قرار می گیرد، زغال معمولی که به راحتی با سوزاندن چوب به دست می آید نیست. این ذغال، زغال فعال می باشد که از حرارت دادن آن در مجاورت اکسیژن حاصل شده است و بیشتر از چوب های نارگیل، خیزران و ذغال سنگ نارس به دست می آید.

تصویر ۴

چرا از زغال برای ماسک صورت استفاده می شود؟

زغالی که برای بلک ماسک مورد استفاده قرار می گیرد، همانطور که گفته شد ذغال معمولی نیست و از برخی چوب های خاص که گفته شد، تا دمای ۱۴۰۰ درجه فارنهایت در مجاورت اکسیژن حرارت داده می شود و این خود باعث به وجود آمدن منافذ و سوراخ های ریز در آن شده که به اصطلاح متخلخل نامیده می شود که مواد را به راحتی می تواند از خود عبور دهد. این ماده توسط پوست جذب نمی شود، اما خود خاصیت جذب کنندگی بسیاری دارد و از این رو می تواند تمامی آلودگی ها و سموم را از بدن جذب خود کرده و پاکسازی نماید. به دلیل همین خاصیت جذب کنندگی و پاکسازی بالایی که دارد در ساخت خمیر دندان و حتی تصفیه آب هم مورد استفاده قرار می گیرد.

تصویر ۵

عملکرد بلک ماسک چگونه است؟

ماسک black mask به دلیل خاصیت پاکسازی قوی و فوق العاده ای که دارد مورد استفاده قرار می گیرد. اما چگونه این فرآیند انجام می شود؟ همانطور که گفته شد این ماده جذب پوست نمی شود، اما موادی که در تماس با آن باشند را به خوبی جذب می کند. ماسک بلک به راحتی در منافذ پوست نفوذ کرده و هرگونه آلودگی که در آن باشد را جذب خود می کند. این عمل باعث می شود که حتی چربی روی پوست هم کنترل شده و چربی اضافی گرفته شود و از این رو از ایجاد جوش و آکنه جلوگیری می کند.

برخلاف اینکه خود سیاه است، باعث تیره شدن پوست نشده، بلکه به دلیل اینکه به پوست می چسبد، لایه بسیار نازکی از سطح پوست، که همان سلول های مرده سطحی هستند را نیز جذب کرده و باعث شفافیت و درخشندگی و کم رنگ شدن لکه های روی پوست هم می شود. این خاصیت چسبندگی ماسک صورت سیاه نه تنها آلودگی را جذب می کند بلکه به موهای بسیار ریزی که بر روی صورت و مخصوصا روی بینی وجود دارد می چسبد و باعث برداشته شدن آنها می شود و این خود جریان خون در زیر پوست را تسریع کرده و به جوانسازی کمک می کند.

تصویر ۶

نکاتی که باید در هنگام استفاده از بلک ماسک رعایت کرد

بلک ماسک هم مانند بسیاری از مواد آرایشی و بهداشتی نیازمند رعایت نکاتی است که در صورت استفاده بهینه و درست اثربخشی بسیاری دارد. زمانی که برای خرید black mask اقدام کردید، قبل از مصرف حتما کمی از آن را روی بخشی از پوست خود امتحان کنید و بعد از اینکه اطمینان حاصل شد که با پوست شما مشکلی ندارد می توانید از آن استفاده کنید. هنگام استفاده از ماسک سیاه، پوشش ضخیمی از ماسک را قرار ندهید، زیرا این ماسک نسبتا سنگین است و هنگام کنده شدن از روی پوست، زمانی که ضخیم باشد دچار مشکل خواهید شد. هنگام برداشتن بعد از خشک شدن که باید حداقل ۱۵ دقیقه روی پوست شما باقی مانده باشد، به آرامی بردارید تا پوست شما دچار کشیدگی نشود. زیرا استفاده طولانی مدت از آن و برداشتن سریع آن به مرور زمان پوست شما را شل خواهد کرد. حداقل هفته ای یک بار از ماسک ذغال استفاده نمایید تا اثر بخشی آن را مشاهده نمایید.

تصویر ۷

خرید بلک ماسک صورت

بلک ماسک دارای انواع و برندهای مختلف با قیمت های متفاوتی می باشد. شما می توانید با توجه به بودجه ای که در نظر دارید، از قیمت بلک ماسک صورت مطلع شده و ماسک مورد نظر را خریداری کنید. البته باید توجه داشت که این تفاوت در قیمت ماسک سیاه صورت به دلیل برند و نوع ترکیباتی که در آن است، می باشد. زیرا اگر صرفا ماسک سیاه باشد از نظر قیمت با ماسک سیاهی که برای مثال همراه با خاک رس باشد متفاوت خواهد بود. خوشبختانه امروزه بلک ماسک ایرانی با کیفیت بسیار مناسب و با قیمتی فوق العاده مناسب در اختیار مصرف کنندگان قرار داده شده است و رضایتمندی با درصد بالایی را نیز نشان می دهد. بنابراین اگر ماسکی با کیفیت عالی و در عین حال قیمت مناسبی را می خواهید می توانید از بلک ماسک های ایرانی استفاده کنید.

نکته دیگری که در هنگام خرید ماسک صورت بلک ماسک باید مورد توجه قرار داد، دارا بودن مجوز از وزارت بهداشت و صنایع دارو و غذا می باشد و اینکه پلمپ درب محصول باز نشده باشد.

تصویر ۸

فروش ماسک سیاه صورت

برای تهیه و خرید ماسک سیاه صورت راه های بسیاری وجود دارد، شما به راحتی می توانید به مراکز مجاز فروش بلک ماسک مراجعه کرده و ماسک مورد نظر خود را خریداری کنید. اما یکی از راه های ساده برای خرید بلک ماسک که باعث می شود قیمت ماسک صورت بلک ماسک مناسبی را نسبت به دیگر مراکز فروش ماسک صورت بلک ماسک در اختیار داشته باشید، خرید اینترنتی از فروشگاه های مجاز می باشد که شما به راحتی و با آرامش می توانید قبل از خرید ویژگی های محصول را کاملا مطالعه کرده و بعد با اطمینان از آن نسبت به خرید اقدام کنید و به راحتی درب منزل خود تحویل بگیرد.

اما نکته ای که در برابر این قبیل خریدهای اینترنتی باید در نظر داشته باشید، گذشته از معتبر بودن مرکز فروش، باید خدمات پس از فروش و پشتیبانی نیز داشته باشد و حتما محصول را همراه با فاکتور در اختیار شما قرار دهد و بسته ای که تحویل می گیرید کاملا سالم و پلمپ شده باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *