سفری یک روزه با تور کردان کرج

تور کردان کرج سفر یک روزه اما جذاب برای ساکنان شهر تهران است. تور کردان کرج سفر به مکانی دنج با طبیعتی بی نظیر و آب و هوایی دلنشین می باشد.

سفری یک روزه با تور کردان کرج

 

تور کردان کرج یکی از بهترین تورهای یک روزه برای تهرانی ها می باشد زیرا با وجود نزدیک بودن این منطقه به شهر تهران، پایتخت نشینان کشور می توانند آخر هفته شان را در جایی دنج که طبیعت و آب و هوای بی نظیرش جذابیت زیادی دارد، لذت ببرند. اگر شما هم قصد رزرو این تور گردشگری را دارید در حال حاضر می توانید از آژانس میلی تور استفاده کنید.

تور کردان کرج

چند سالی است که تور های کردان کرج به یکی از تورهای پرطرفدار به ‌خصوص در بین تهرانی ها تبدیل شده است زیرا این مکان با آب و هوای بی نظیر می‌ تواند فضایی بسیار مناسب برای گذراندن اوقات فراغت باشد. برای رفتن به این منطقه باید در جاده تهران قزوین به شهرستان ساوجبلاغ رفته که این منطقه در ۲۵ کیلومتری کرج قرار دارد. توجه داشته باشید این روستا در سمت شمال آزاد راه در کرج قزوین قرار دارد. رزرو تور یک روزه کردان از طریق میلی تور می تواند بسیار مناسب باشد زیرا در این آژانس مسافرتی خدمات بی نظیر به همراه تور گردشگری ارائه می شود.

تصویر ۱

اهمیت سفر به کردان

از جمله مهمترین دلایل محبوبیت تورهای کردان، آب و هوای بکر، طبیعت بی نظیر، آثار تاریخی و فرهنگ غنی این روستا می‌ باشد که در اولویت همه این ها طبیعت بی مانند آن و وجود درختان پر شاخ و برگ و همچنین باغهای میوه توانسته موجب شود تا هر سال افراد زیادی اقدام به رزرو تور روستای کردان کنند. مهمترین دلیل سرسبزی این روستا رودخانه کردان بوده که از شمال و از رودخانه هزاربند شروع شده و در جنوب به دو رود به نام های عباس آباد و سرخاب تقسیم می شود. این رودخانه معمولا در همه فصول پر آب است و می توان گفت در همه روزهای سال رزرو تور کردان کرج مناسب خواهد بود.

تصویر ۲

اقامتگاه مناسب در تور کردان کرج

دغدغه بسیاری از افراد در هنگام رزرو تور گردشگری کردان، پیدا کردن اقامتگاه مناسب در این منطقه می باشد. اگر از طریق میلی تور، تور کردان کرج را رزرو کنید مطمئن باشید که اقامتگاه مناسب برای شما در نظر گرفته شده است. به طوری که با وجود مسافر خیز شدن این منطقه تعداد ویلاها و اقامتگاه ها در آن نیز افزایش پیدا کرده و اگرچه در گذشته ناحیه با جمعیت بسیار کم و کاملاً بومی بوده اما در حال حاضر شما می توانید آپارتمان ها، سوئیت ها و ویلاهایی در این منطقه مشاهده کنید که برای مسافران تور های کردان آماده شده است. از جمله مهمترین مواردی که در قیمت تور کردان تاثیر دارد، رزرو اقامتگاه می باشد زیرا همانطور که گفته شد مدل‌های مختلفی از اقامتگاه در این روستا وجود داشته که شما می توانید متناسب با نیاز خود نوعی از آن را رزرو کنید. چیز دیگری که در این هزینه تاثیر دارد فصل رزرو تور کردان کرج می باشد و از آنجایی که فصل بهار بهترین فصل سفر به کردان است و شما می توانید در این فصل شکوفه های بهاری را مشاهده کرده و رودخانه نیز بسیار پرآب می‌باشد، طبیعتاً قیمت تور ممکن است افزایش پیدا کند.

تصویر ۳

در کردان کرج کجاها را ببینیم؟

علاوه بر این که گفته شد یکی از مهمترین دیدنی ها در تور کردان کرج رودخانه این منطقه می باشد لازم است بدانید جاهای دیدنی دیگر نیز در این روستا وجود داشته که بهتر است از آن دیدن کنید. برج مقبره یکی از دیدنی ‌های کردان است . کوهنوردی از دیگر تفریحات مناسب برای سفر به کردان می باشد زیرا این روستا از شرق به کوه های طالقان رسیده و طبیعت زیبایی را برای شما به ارمغان می آورد. همچنین جالب است بدانید اولین سایت پروازی البرز در کردان تاسیس شده است با این وجود علاقه مندان می توانند برای تجربه شیرین پرواز و سوار شدن بر پاراگلایدر به این روستا بروند. دهکده های تفریحی نیز منطقه ای بی نظیر در این بخش بوده که استخر، زمین فوتبال، سالن ورزشی برای ورزش های گروهی دارد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *