زیباترین مسیر منتهی به جنگل الیمستان

در تور جنگل الیمستان شما برای یک روز مهمان منطقه زیبای شمال کشور می شوید در تور جنگل الیمستان شما از طبیعت بکر و کوه های سر به فلک کشیده منطقه دیدن می کنید

چگونه در تور جنگل الیمستان شرکت کنید

 

تور های یک روزه یکی از بهترین و خاطره انگیزترین تورهایی است که برای تفریح و تفرج می توان انتخاب نمود. از جمله تورهای یک روزه تور جنگل الیمستان است. اما این که این جنگل در کجا قرار دارد و در این تور یک روزه از چه مکان هایی عبور خواهید نمود مواردی است که در این صحبت به آن می پردازیم.

جنگل الیمستان خاص و جادویی

این جنگل در نزدیکی روستایی به همین نام در نزدیکی شهر آمل قرار دارد. اما نام جنگل نیز از گیاهی خوراکی به نام الیما  که در این منطقه به وفور یافت می شود برگرفته شده است. تفریح در این جنگل برای افرادی که عاشق طبیعت گردی هستند یک سفر بیادماندنی خواهد بود.

اگر شما هم از افرادی هستید که به افسانه ها اعتقاد دارند حتما از نام جنگل الیمستان به خاطر وجود جای پای سهراب در این منطقه اطلاع دارید. ردپایی جادویی که در دو حفره در نزدیکی قله کوه الیمستان قرار دارد. اما شما باید برای دیدن این رد پای سحر انگیز به سمت کوه های این منطقه رهسپار شوید. بنابراین لازم است که  حتما کفش مناسب برای این سفر بپوشید.

تصویر۱

تور جنگل الیمستان

برای سفر به این منطقه بکر و زیبا می توانید یک روز تعطیل را انتخاب کرده و بار و بنه سفر ببندید و راهی این قسمت از کشور شوید. اما ما به شما توصیه می کنیم که برای سفر به این جنگل از تور یک روزه جنگل الیمستان که شرکت های گردشگری مجری آن هستند استفاده نمایید.

سفر با تورهای گردشی به این منطقه بسیار دلچسب و شیرین است. زمان سفر هم بسته به انتخاب شما می تواند یکی از فصل های بهار و تابستان باشد. اما اگر شما به کوه نوردی علاقه دارید این منطقه دارای رشته کوهی با ارتفاع بیش از ۲۰۰۰ متر است که کوهنوردان بسیاری را در زمستان به سوی خود جذب می نماید.

برای  تور جنگل الیمستان  شما می توانید برنامه خود را داشته باشید. اما فراموش نکنید که تمام زیبایی های این جنگل را در تور جنگل الیمستان ببینید و با خود یک کوله بار خاطره فراموش نشدنی همراه کنید. خوردن یک غذای دلچسب نیز در دل طبیعت سحر انگیز جنگل در تور جنگل الیمستان به شما کمک می کند تا روزهای تازه ای در پیش رو داشته باشید.

تصویر۲

زیباترین مسیر منتهی به جنگل الیمستان

تور جنگل الیمستان همانطور که گفته شد سفر به یک منطقه زیبا و بکر است با هزاران جاذبه زیبای گردشی اما برای سفر به این منطقه می توان از دو راه به سمت آن راهی سفر شد. انتخاب اول کیلومتر ۲۰ از شهر آمل است و انتخاب دوم کیلومتر ۱۴۰ جاده هراز از تهران است. بعد از رسیدن به محلی به نام امامزاده لهاش باید وارد این جاده شوید. بر سر دوراهی منتظر نشوید و سریع مسیر سمت چپ را دنبال نمایید. جاده ای باریک و پر پیچ و خم که باید  حدود ۷ کیلومتر آن را تحمل کنید. بعد از طی این مسیر به روستای لهاش خواهید رسید. اما معطل نشوید و جاده را ادامه دهید. بعد از طی ۵ کیلومتر این روستای الیمستان است که با درختان سرسبز و زیبای خود به شما خوش آمد می گوید. بعد از عبور از روستا جنگل الیمستان شما را به دیدار از زیبایی های بی نظیرش در یک روز عالی دعوت می کند. برای داشتن اوقات خوشی در این تور سریع دست به کار شوید و با میلی تور مجری و برگزار کننده تورهای گردشی تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *