موارد قابل توجه در طراحی لابی هتل

 

طراحی لابی هتل را می توان یکی از مهمترین موارد قابل توجه دانست که در طراحی لابی هتل باید به مدل، رنگ، سبک و …توجه داشته و پس از انتخاب طرح اقدام نمایید
.

موارد قابل توجه در طراحی لابی هتل

طراحی لابی هتل را می توان یکی از مهمترین مواردی دانست که حتما باید به آن توجه ویژه ای داشته باشید. بی شک لابی اولین بخش از هتل می باشد که فرد با آن مواجه خواهد شد و زیبایی این بخش می تواند تاثیر بسزایی بر انتخاب وی داشته باشد. در ادامه توضیحات کامل تری از این قبیل ارائه نموده ایم:

طراحی لابی هتل کلاسیک

طراحی لابی یکی از مهمترین مواردی است که باید به آن توجه داشته باشید چرا که نیاز به زیبایی در همگان مشاهده می شود و لابی اولین بخش از هتل می باشد که به چشم خواهد آمد و در صورت زیبا بودن قطعا نظر مراجعین را به خود جلب خواهد نمود. در حالت کلی لابی را می توان به عنوان ویترین کل هتل به شمار آورد و یکی از مهمترین مولفه ها در طراحی و ساخت هتل به شمار می رود. طرح های مختلفی می توان برای لابی هتل در نظر گرفت اما باید طرحی را انتخاب نمایید که تمامی بخش های مورد نیاز در لابی را برایتان فراهم نماید و در عین حال زیبایی آن چشمگیر باشد. بی شک هتل را اشخاصی انتخاب می نمایند که برای گشت و گذار  آمده اند و در حالت کلی غریبه اند و شناخت فرهنگ ها و مشاهده مدل های جدید آنها را شگفت زده خواهد کرد و به همین دلیل طراحی لابی هتل مدرن می تواند تاثیر بسزایی بر میزان مراجعین هتل نیز داشته باشد. اما این طراحی را باید به دست کسانی بسپارید که اطلاعات کامل در این زمینه داشته و بتوانند بهترین طرح را پیاده نمایند.

دکوراسیون داخلی لابی هتل

یکی از مهمترین موارد قابل توجه در طراحی داخلی لابی هتل را می توان دکوراسیون لابی دانست که در این رابطه باید به موارد مختلفی توجه داشته باشید. نحوه صحیح قرار گرفتن اقلام می تواند بر نظم و زیبایی لابی نیز کمک نماید که به همین دلیل ابتدا باید دکوراسیون هتل را تعیین نمایید. نحوه تعیین کردن دکوراسیون هتل می تواند از روی یک عکس و یا طرح نیز باشد، به این منظور که می توانید طرح های انجام شده را مشاهده نموده و پس از بررسی ها و اعلام نیاز های خود و طبق مکان، بهترین طرح را انتخاب نمایید. همچنین باید توجه داشته باشید که تمامی وسایل مورد نیاز را باید به خوبی بچینید و هیچگونه کمبودی در لابی نداشته باشید. دکوراسیون دیوار ها را نیز باید مورد بررسی قرار دهید و به آن دقت داشته باشید. چرا که زیبایی دیوار ها می تواند بر زیبایی کلی فضا کمک نماید. قرار دادن مبلمان در لابی یکی از ضروریات می باشد چرا که پس از رسیدن از سفر طولانی فرد نیاز به استراحت کردن خواهد داشت و قبل از اینکه اتاق تحویل گیرد می تواند در لابی هتل استراحت نماید.

قیمت طراحی لابی هتل

قیمت را می توان یکی از مواردی دانست که باید به آن توجه داشته باشید. در رابطه با قیمت طراحی لابی هتل باید گفت: موارد مختلفی بر قیمت طراحی لابی تاثیر گذار خواهد بود و می توانید خودتان با در نظر گرفتن مواردی این قیمت را کنترل نمایید. در حالت کلی قیمت طراحی لابی هتل بستگی به انتخاب های شما خواهد داشت. برای مثال می توانید از مبل ۵ میلیونی و یا ۲۰ میلیونی استفاده نمایید که این مورد خود سبب تمایز قیمت خواهد شد. بی شک در صورتی که فضای لابی بزرگتر باشد در این صورت میزان اقلام مصرفی نیز بالاتر بوده و در نتیجه میزان کار بیشتری نیز طلب خواهد کرد که این مورد سبب افزایش میزان هزینه ها خواهد شد. مسئولین طراحی نیز هزینه ای جداگانه از شما طلب خواهند نمود اما استفاده کردن از طراحان حرفه ای می تواند مناسب ترین انتخاب برایتان باشد لذا این اشخاص اطلاعات کامل از بهترین و به روز ترین طراحی داخلی لابی هتل دارند و می توانند دکوراسیون لابی هتل را به بهترین شکل ممکن ارائه نمایند. جهت برآورد میزان هزینه ها نیز می توانید از یک طراح کمک بگیرید.

موارد قابل توجه در طراحی لابی هتل

در طراحی لابی هتل باید به موارد مختلفی توجه داشته باشید که از جمله این موارد می توان به شناخت و درک کاربران اشاره نمود. به این منظور که بهتر است با نیاز های مراجعین هتل آشنایی داشته باشید تا بتوانید طراحی لابی را به گونه ای انجام دهید که مورد پسند همگان قرار گیرد. به همین منظور می توانید یک آمار کلی از مراجعین به هتل جمع آوری نموده و گروه سنی اغلب مراجعین را مبنا قرار دهید. لابی یک هتل نه تنها باید یک گذرگاه زیبا برای مسافران باشد بلکه باید آنها را به تعجب وا داشته و مسافرین را جهت تماشا به توقف وا دارد. به همین منظور می توانید از عکس های زیبا و لوکس استفاده نمایید. باید اقلام مورد نیاز لابی را متناسب با اندازه فضا انتخاب نمایید و بی شک با کوچکتر شدن فضا مجبور خواهید بود که میز و مبلمان را ظریف تر انتخاب نمایید و توجه داشته باشید که حتما باید فضا برای حرکت مراجعین به خوبی باز باشد. در طراحی لابی هتل باید به نور پردازی و قابلیت دسترسی نیز توجه شود. انتخاب رنگ، مدل و سبک دکوراسیون نیز حائز اهمیت خواهد بود و به همین دلیل باید طرح های مختلفی را مورد بررسی قرار دهید و سپس بهترین مورد را انتخاب نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *