پکینگ برج خنک کننده 

با افتخار اعلام می داریم شما عزیزان می توانید جهت دریافت اطلاعات انواع پکینگ با ما در تماس باشید. ما برای انواع مختلف برج های خنک کننده پکینگ ای مختلفی ارائه می دهیم.یکی از مهمترین قسمت های هر برج خنک کننده چیزی نیست جز پکینگ. پکینگ برج خنک کننده در واقع به منظور افزایش تبادل حرارتی میان آب و هوا مورد استفاده قرار می گیرد.

این قسمت می بایست سطح تماس هوا و آب را افزایش دهد تا انتقال دما با سرعت و کیفیت بهتری انجام شود.همچنین برای بالا بردن کیفیت انتقال دما علاوه بر افزایش سطح تماس باید سرعت جریان آب کاهش یابد تا این سطح تماس مدت طولانی تری انجام شود. مدل برج خنک کننده در انواع مدل های مختلف طراحی و ساخته می شود. یکی از این مدل ها به صورت شبکه ای بوده و در دو نوع عشایی و ورق مورد استفاده قرار می گیرد.

پکینگ
یکی دیگر از انواع مدل های برج خنک کننده معروف است به مدل فیلم.در این مدل قطرات آب بروی ورقهای پکینگ تشکیل یک لایه می دهند و باعث می شود تا هوایی که در لابه لای فضای پکینگ عبور می کند باعث تبخیر سطحی لایه آب بوجود آمده شود.همین امر باعث خنک شدن و پایین امدن دمای آب شده و در نهایت آب خنک شده به حوضچه در پایین برج خنک کننده انتقال داده می شود.

مدل بعدی از پکینگ برج خنک کننده که بسیار مورد استفاده قرار می گرد مدل اسپلش می باشد.عمل خنک کنندگی در این روش بدین صورت انجام می شود که قطرات آب پس از برخورد به این دستگاه به قطرات بسیار ریز تری تبدیل شده و این قطره های ریز در مجاورت با هوا خیلی سریع تر خنک می شوند. با استفاده از این ترفند است که در واقع عمل انتقال دما صورت می گیرد.
اگر بخواهیم مدل های مختلف اسپلش را نام ببریم می توان به مواردی همچون مدلتیوپ اسپلش-گرید اسپلش-رندوم اسپلش اشاره کرد.که هر کدام دارای خصوصیات و کاربردهای خاص خود می باشند. به عنوان مثال در پکینگ برج خنک کننده مدل تیوپ اسپلش این قابلیت وجود دارد تا در تمامی مدل های برج های خنک کننده مورد استفاده قرار گیرد.اما بهترین راندمان را در مدل کراس فلو می توان از آن انتظار داشت.این پکینگ تا دمای ۱۲۰ در جه سانتیگراد مقاوم بوده و می توان انتظار یک عملکرد خوب را از آن داشت.استحکام و طول عمر زیاد از دیگر خصوصیات این مدل به شمار می رود.
مدل دیگر این محصول با نام گرید اسپلیش معروف بوده و بیشتر در آب های با سختی بالا و در محیط های آلوده مورد استفاده قرار می گیرد.از این مدل بیشتر در برج های بزرگ بتنی و فایبر گلاس استفاده می شود.از این مدل می توان در صنایع پترو شیمی و صنایع فولاد به وفور مشاهده کرد.میزان مقاوم بودن در برابر دما نیز تا ۱۲۰ درجه برای آن پیش بینی شده است.
مدل بعدی که می توان به آن اشاره کرد مدل رندوم اسپلش است. در این محصول با توجه به طراحی بسیار منحصر به فردش به جرات می توان گفت که در انواع برج های خنک کننده بدون هیچ محدودیتی می توان از ان استفاده کرد.این پکینگ برج خنک کننده در انواع جریان های مخالف و جریان های متقاطع براحتی و بدون هیچگونه مشکلی کار می کند.

 

انواع پکینگ
شرکت تهویه ارس با چندین سال تجربه درخشان در زمینه انواع برج های خنک کننده و تجهیزات تهویه مطبوع آماده خدمت رسانی به شما عزیزان در سراسر کشور می باشد.شماد اگر می خواهید برای واحد صنعتی خود بهترین پکینگ برج خنک کننده را انتخاب و خریداری کنید قبل از این کار می توانید با تماس با مشاورین خبره و با تجربه شرکت تهویه ارس بهترین انتخاب را بر اساس نیازهای واحد صنعتی خود انجام دهید.
در واقع شما باید با توجه به فاکتورهای مختلف بتوانید بهترین نوع پکینگ را برای واحد صنعتی خود انتخاب کنید.هدف اصلی این است تا با بهترین کیفیت ممکن عمل خنک کنندگی در برج صورت گیرد و همانطور که در بالا نیز گفتیم انتخاب یک پکینگ برج خنک کننده مناسب می تواند در این زمینه بسیار موثر باشد.در کل اگر بخواهیم به خصوصیات یک محصولخوب در برج خنک کننده اشاره کنیم می توانیم به مواردی همچون:
۱-مقاوم در برابر عوامل شیمیایی آب
۲-مقاوم در برابر خوردگی
۳-مقاوم در برابر درجات بالای آب گرم تا ۵۰ درجه
۴-در مقابل عبور جریان هوا کمترین افت فشار استاتیک را داشته باشد
البته مساله اقتصادی بودن نیز برای بسیاری از عزیزان یک فاکتور مهم تلقی می شود. برای این موضوع باید گفت در میان انواع پکینگ ها مدل غشایی آن به دلیل قیمت تمام شده پایین بیشتر مورد توجه بوده و در اکثر واحد های صنعتی از این مدل استفاده می کنند.

 

 

برج خنک کننده , برج خنک کننده گالوانیزه , تهویه مطبوع ساختمان , برج خنک کننده مدار بسته , پکینگ برج خنک کننده , تعمیرات و بهینه سازی برج خنک کنندهبرج خنک کننده آب ,  برج خنک کننده جریان متقاطع , برج خنک کننده گرد 

 

خرید دمنوش آرامبخش تکسو

دمنوش لاغری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *