عطر بلک افغان مناسب چه فصلی از سال اســت؟

بلک افغان تقلبی

در این مقاله قصد داریم که به ارائه اطلاعاتی در مورد عطر بلک افغان تقلبی بپردازیم. اگر به دنبال خرید عطر بلک افغان هستید و می خواهید اطلاعاتی در مورد ادکلن بلک افغان تقلبی بدست آورید در این مقاله ما را همراهی کنید، بلک افغان تقلبی در واقع از روی بلک افغان اصل ساخته می شود و برای کسانی که می خواهند یک نمونه از این عطر را داشته باشند می تواند، مفید و مناسب باشد. با توجه به این که قیمت بلک افغان اصل گرانتر است به همین دلیل خرید بلک افغان تقلبی با قیمت پایین تر می تواند منطقی باشد.

بلک افغان تقلبی

اگر به به فروشگاه های عطر و ادکلن فروشی سر بزنید مملو از عطر و ادکلن های مختلف هستند. در حال حاضر عطر و ادکلن در برندهای مختلفی تولید می شوند و هر کدام از این برندها نیز محصولات گوناگونی را به بازار عرضه می کنند. با توجه به بالا رفتن قیمت ارز، قیمت عطر و ادکلن های اورجینال نیز بسیار بالا است به طوری که برخی از آنها قیمت چند میلیونی دارند. از آنجا که عطر و ادکلن بلک افغان نیز یک ادکلن معروف و برند محسوب می شود قیمت آن بالا می باشد. البته در مقایسه با سایر برندها قیمت مناسبی دارد اما به هر طریق قیمت بالایی دارد. به همین دلیل خرید آن برای تمام اقشار جامعه ممکن و البته منطقی نیست. عطر و ادکلن های بلک افغان به صورت تقلبی نیز تولید می شوند که شباهت زیادی به عطر و ادکلن اصلی دارند به طوری که احساس استفاده از یک ادکلن اصل بلک افغان را باعث می شوند.

تصویر ۱

خرید عطر بلک افغان تقلبی

اگر به دنبال خرید عطر بلک افغان تقلبی هستید این عطر و ادکلن را می توانید از سایت ما خریداری کنید، خرید عطر بلک افغان تقلبی را در کمترین زمان ممکن می توانید از سایت ما انجام دهید برای همین منظور کافی است که خرید بلک افغان تقلبی را در سایت ما تکمیل کنید و هزینه آن را پرداخت کنید و در کمترین زمان ممکن ما سفارش شما را آماده خواهیم کرد و به آدرس پستی شما ارسال خواهیم کرد و شما می توانید آن را تحویل بگیرید. بلک افغان تقلبی که در واقع بلک افغان طرح اصل می باشد با آگاهی خریدار به فروش می رسد در واقع در فروش عطر بلک افغان تقلبی به مشتری اعلام می شد که این ادکلن اصل و اورجینال نیست.

تصویر ۲

قیمت عطر بلک افغان تقلبی

عطر بلک افغان که از جمله عطرهای برند است قیمت نسبتا گرانی دارد به همین دلیل هم خرید آن برای همه مقدور نیست اما نمونه های بلک افغان تقلبی نسبت به نمونه های اصلی قیمت کمتری دارند و شما می توانید این ادکلن را از سایت ما خریداری کنید.

ویژگی ظاهری بلک افغان تقلبی

بلک افغان تقلبی که طرح اصل است بسیار شبیه به بلک افغان اورجینال می باشد و از لحاظ ظاهری به سختی می توان تفاوت آن را با بلک افغان اورجینال تشخیص داد. متاسفانه با توجه به شباهت ظاهری که وجود دارد برخی از فروشندگان نمونه های تقلبی را به جای نمونه های اصل عرضه می کنند. البته بلک افغان تقلبی ممکن است که در طرح هایی غیر از طرح اصلی هم باشد. در طرح های رایجی که وجود دارد معمولا نمونه های تقلبی درپوش اصلی را که به صورت چوبی هستند را دارا نمی باشد و حتی شیشه طرح تقلبی نیز شبیه اصلی نیست با این وجود نام لاتین بلک افغان بر روی آن درج شده است و همچنین بارکد بلک افغان اصلی نیز بر روی آن وجود دارد که با اسکن در نتایج جستجو به مشخصات ادکلن بلک افغان خواهید رسید.

تصویر ۳

حجم بلک افغان تقلبی چقدر است؟

بلک افغان اصل و اورجینال در نمونه های ۳۰ میلی لیتری به بازار عرضه می شود، اما این بدین معنی نیست که نمونه های تقلبی که در بازار وجود دارند و بیشتر یا کمتر از ۳۰ میلی لیتر است فقط تقلبی هستند. در حال حاضر بلک افغان تقلبی یا بلک افغان هایی که در طرح اصلی هستند در حجم  ۳۰ میلی لیتری هم وجود دارند که نباید با نمونه اصل اشتباه گرفته شود. متاسفانه برخی از فروشندگان ادکلن بلک افغان طرح اصلی را که در حجم ۳۰ میلی لیتری هستند را به جای بلک افغان اصل و اورجینال به فروش می رسانند. در حال حاضر ادکلن بلک افغان تقلبی در حجم های ۵۰، ۹۰ و ۱۰۰ میلی لیتری نیز وجود دارد که پس از معروف شدن نمونه اصل و ۳۰ میلی لیتری ساخته و طراحی شده اند.

تصویر ۴

بلک افغان تقلبی را بخریم یا نخریم؟

به طور کلی ادکلن هایی که برند هستند از قیمت بسیار بالایی برخوردار می باشند، عطر و ادکلن بلک افغان که از برند معروف هلندی یعنی ناسوماتو می باشد. این ادکلن که از ادکلن های برند است به همین دلیل قیمت نسبتا بالایی هم دارد. از آنجا که نمونه های تقلبی عطر بلک افغان و خصوصا نمونه طرح اصل شباهت زیادی از لحاظ ظاهر و حتی رایحه به ادکلن اورجینال و اصل دارند خرید آن برای کسانی که نمی خواهند هزینه زیادی را به یک ادکلن بپردازند می تواند بسیار مفید باشد. البته این بدین معنی نیست که قیمت ادکلن بلک افغان تقلبی خیلی پایین است. به هر طریق در ساخت نمونه تقلبی نیز استانداردهایی رعایت شده است.

تصویر ۵

بو و رایحه بلک افغان تقلبی

بو و رایحه ای که ادکلن بلک افغان اصل دارد رایحه ای گرم و تند است که برای کسانی توصیه می شود که رابطه خوبی با رایحه خنک و سبک ندارند. بو و رایحه بلک افغان تقلبی در رایحه های مختلفی است و نمی توان برای آنها رابطه یکسانی را در نظر گرفت در حال حاضر عطرهای بلک افغان تقلبی در اسانس های گوناگونی به بازار عرضه می شوند. عطر بلک افغان تقلبی همچنین ماندگاری بالایی دارد، هر چند این ماندگاری در مقایسه با نمونه های اصلی کمتر است ولی ماندگاری آن بین ۴۸ ساعت تا ۷۲ ساعت می باشد که در نمونه های مختلف بلک افغان های تقلبی و طرح اصل متغیر است.

تصویر ۶

بلک افغان تقلبی طرح اصل

همانطور که گفته شد عطر و ادکلن های بلک افغان که به صورت تقلبی تولید می شوند در انواع و طرح های مختلف هستند، یکی از عطرهای بلک افغان که به صورت تقلبی تولید و روانه بازار می شوند، بلک افغان تقلبی طرح اصل است، این نوع از عطرهای بلک افغان به نمونه اصل و اورجینال بسیار شباهت دارند این شباهت هم از لحاظ ظاهری و طراحی شیشه و درب بطری آن می باشد و هم از نظر حجم عطر موجود در آن است که در حدود ۳۰ میلی لیتر می باشد، بلک افغان طرح اصل با وجود شباهت زیاد به نمونه اورجینال این عطر قیمت پایین تری دارد. در برخی موارد هم برخی از فروشندگان متاسفانه همین ادکلن های طرح اصل را بجای ادکلن بلک افغان اورجینال به مشتری می دهند. به همین دلیل هنگام خرید این ادکلن به فروشگاه های معتبر مراجعه کنید.

تصویر ۷

 عطر بلک افغان یک عطر پر طرفدار

عطر بلک افغان از جمله عطر و ادکلن هایی است که در کل دنیا مشهور است استفاده از این عطر در ایران نیز فراوان است و طرفداران خاص خود را دارد به همین علت در بسیاری از مغازه های عطر و ادکلن فروشی می توانید نمونه های اصل و حتی تقلبی این ادکلن را خریداری کنید. زمانی که می خواهید عطر بلک افغان تقلبی یا اصل را خریداری کنید حتما از فروشگاه هایی خریداری کنید که مشتری مدار هستند و به دنبال سودجویی نیستند و در هنگام خرید به شما بلک افغان اصل و تقلبی را جداگانه معرفی خواهند کرد.

ادکلن بلک افغان از محصولات یکی از برندهای معروف به نام ناسوماتو می باشد این برند متعلق به کشور هلند است. بلک افغان اصل از جمله ادکلن های غلیظ و تیره محسوب می شود که رایحه بسیار قوی دارد. از بلک افغان به عنوان یک ادکلن مرموز و رازآلود صحبت می شود و برای کسانی که به ماجراجویی علاقه مند هستند بسیار مناسب است و می توانند با استفاده از آن لذت ماندگاری را تجربه کنند.

تصویر ۸

نت های عطر بلک افغان

عطر بلک افغان دارای نت های بسیار رازآلود و مست کننده ای است، هنگامی که این ادکلن را بر روی پوست خود اسپری کردید، در ابتدا با نت های آغازی آن روبرو می شوید که با رایحه شاهدانه و نت های سبز آغاز خواهد شد. گیاه شاهدانه یک ویژگی دارد و آن حالت روحانی و معنوی خواهد بود که پس از استفاده به شما دست می دهد. پس از مدت زمانی شما وارد نت های میانی خواهید شد که تجربه متفاوتی برای شما خواهد بود. در نت های میانی با رایحه های چوبی، صمغ و تنباکو آشنا خواهید شد که از لحاظ ایجاد آرامش بسیار قابل تحسین است و در شما تمرکز بالایی را ایجاد خواهد کرد. پس از این که مدت زمان طولانی سپری شد شما وارد نت های پایانی خواهید شد. در نت انتهای ادکلن بلک افغان بوی بخور و چوب آگار را احساس خواهید کرد که برای آرامش و ایجاد احساس امنیت بسیار مفید خواهد بود.

تصویر ۹

طراح عطر بلک افغان چه کسی بوده است؟

به طور معمول عطر و ادکلن هایی که به شهرت جهانی رسیده اند از طراحی فوق العاده ای برخوردار بوده اند، بسیاری از این طراحی ها نیز توسط افراد مشهور انجام شده است البته نه فقط طراحی ها بلکه فرمولاسیون عطر نیز از اهمیت بالایی برخوردار است که معمولا به وسیله عطر سازهای مشهور انجام می گیرد. عطر و ادکلن بلک افغان نیز که از جمله عطرهای مشهور است از این قاعده مستثنی نیست و توسط یکی از مشهورترین عطر سازها طراحی شده است. طراحی و فرمولاسیون عطر بلک افغان بر عهده الساندرو گولتیری بوده است که این عطر در سال های نه چندان دور پس از طراحی و فرمولاسیون روانه بازار شده است. طراحی ظاهری عطر بلک افغان با بسیاری از عطرها و ادکلن های گران قیمت متفاوت است و در واقع طراحی منحصر به فردی دارد.

تصویر ۱۰

 عطر بلک افغان مناسب چه فصلی از سال اســت؟

عطرهایی مختلفی که در بازار به فروش می رسند به طور کلی به دو دسته عطرهای مناسب فصل سرد و عطرهای مناسب فصل گرم تقسیم بندی می شوند عطرهایی که برای فصول سرد مناسب هستند به طور معمول از رایحه تند و گرمی برخوردار هستند و عطرهایی که برای فصل گرم مورد استفاده قرار می گیرند معمولا از رایحه سرد و سبکی برخوردار هستند. عطر بلک افغان از جمله عطرهایی است که رایحه آن گرم و تند است و به همین دلیل برای استفاده در فصل سرد بسیار مناسب است. با این وجود ادکلن بلک افغان را نمی توان به یک فصل محدود دانست از این عطر و ادکلن در تمامی فصول خصوصا فصل گرم نیز می توان استفاده کرد. استفاده از این ادکلن بیشتر بستگی به علاقه شما دارد اگر به دنبال رایحه های خنک و سبک هستید به هیچ وجه این ادکلن برای شما مناسب نمی باشد.

تصویر ۱۱

ماندگاری ادکلن بلک افغان اصل چقدر است؟

ماندگاری عطر و ادکلن اصل به مراتب بیشتر از عطر و ادکلن های تقلبی یا طرح اصل است، این قاعده در مورد بلک افغان نیز صدق می کند. زمانی که بلک افغان را اسپری کنید رایحه بسیار مطبوعی از آن خارج می شود که در حدود ۶ ساعت رایحه اولیه خود را حفظ می کند. به دلیل این که بلک افغان از غلظت بسیار بالایی برخوردار است و به صورت Extrait de Perfume است دارای ماندگاری بسیار بالایی نیز هست که در حدود ۲ تا ۳ روز بوی آن را بر روی پوست خود حس خواهید کرد که البته این میزان از ماندگاری به عوامل مختلفی نیز بستگی دارد ماندگاری عطر و ادکلن بلک افغان بر روی بافت لباس به مراتب بیشتر از پوست است و در مواردی تا یک ماه نیز بر روی بافت لباس ماندگاری خواهد داشت. با توجه به ماندگاری بالایی که این عطر و ادکلن دارد آن را به یکی از عطرهای برجسته تبدیل کرده است.

تصویر ۱۲

استفاده مشترک از عطر بلک افغان برای خانم ها و آقایان

عطرهای زیادی در بازار وجود دارند که بسیاری از آنها یا برای خانم ها یا برای آقایان طراحی شده اند و در واقع تنها یک جنسیت می تواند از آنها استفاده کند اما بلک افغان از جمله عطرهایی است که در این زمینه نیز با سایر عطر و ادکلن ها تفاوت هایی دارد. طراحی و فرمولاسیون عطر و ادکلن بلک افغان طوری است که تنها برای یک جنسیت ساخته نشده است و از این عطر هم خانم ها و هم آقایان می توانند استفاده کنند. رایحه گرم و تندی که این ادکلن دارد برای استفاده خانم ها و آقایان می تواند بسیار مناسب باشد. اگر شما به دنبال عطر و ادکلنی هستید که بتوانید به صورت مشترک با همسر خود استفاده کنید می توانید ادکلن بلک افغان را سفارش دهید تا در یک تجربه مشترک با استفاده از این عطر و ادکلن لذت دو چندانی را داشته باشید. توجه داشته باشید که تنها بلک افغان اصل این ویژگی را دارد و بلک افغان تقلبی و یا حتی طرح اصل حتما نمی تواند دارای چنین ویژگی باشد.

تصویر ۱۳

چرا عطر بلک افغان محبوبیت و فروش بالایی دارد؟

هر چند عطر و ادکلن بلک افغان در مقایسه با برخی از برندها و عطرهای معروف دنیا کمی دیرتر وارد بازار عطر و ادکلن شده است اما در همین مدت زمان اندکی که حضور داشته است موجب تسخیر بازارهای جهانی گردیده است. این ادکلن در حال حاضر از پرفروش ترین و محبوب ترین محصولات در بازار ایران به حساب می آید که در مقایسه با بسیاری از عطر و ادکلن ها خصوصا آنهایی که از رایحه گرم و تندی برخوردار هستند بسیار پرفروش تر می باشد. از مهمترین دلایل محبوبیت و فروش بالای عطر بلک افغان این است که دارای کیفیت بسیار بالایی است، غلظت بالای این محصول سبب شده است که آن را به یکی از عطر و ادکلن های کم نظیر تبدیل کند و به همین دلیل است که برای ساعت های زیادی بر روی پوست و لباس ماندگاری دارد، طراحی متمایز و متفاوت آن نیز یکی دیگر از دلایل محبوبیت و فروش بالای این ادکلن است.

تصویر ۱۴

دلیل فروش بلک افغان تقلبی چیست؟

زمانی که یک محصول در بازارهای جهانی برای خود اسم و رسمی پیدا می کند، محصولات مشابه و طرح اصل آن نیز تولید می شود، تولید و فروش محصولات تقلبی و طرح اصل زمانی که مشتری از آن آگاهی داشته باشد کار نادرستی نیست اما برخی از افراد سودجو وجود دارند که متاسفانه کالای تقلبی را به جای اصل به مشتری می دهند. از آنجا که عطر و ادکلن های بلک افغان از پر مصرف ترین ادکلن ها در داخل ایران هستند به همین دلیل محصولات طرح اصل و تقلبی آنها نیز تولید می شود که شباهت زیادی به نمونه اصل و اورجینال دارند، اگر شما برای خرید بلک افغان به فروشگاه های معتبر مراجعه کنید و درخواست ادکلن بلک افغان را داشته باشید فروشنده در صورتی که ادکلن بلک افغان تقلبی داشته باشد به شما معرفی خواهد کرد و به شما ویژگی های اصل و تقلبی و تفاوت ما بین آنها را نیز خواهد گفت. لذا توصیه می شود که پیش از هنگام خرید هر عطر و ادکلنی حتما فروشگاه های معتبر را شناسایی کند و از طریق آنها برای خرید عطر و ادکلن مورد نظر خود اقدام کنید.

تصویر ۱۵

عطر بلک افغان باعث ایجاد سردرد می شود؟

بسیاری از افراد هستند که علاقه خاصی به عطر و ادکلن ها با رایحه تند دارند. خصوصا دوست دارند که از این عطر و ادکلن ها در فصل گرم استفاده کنند اما برخی تصور می کنند که عطر و ادکلن هایی که از رایحه تند و گرمی برخوردار هستند باعث ایجاد سردرد می شود. خصوصا افرادی که دچار حساسیت هستند این تصور را دارند. هر چند این موضوع ممکن است که در مورد تعدادی از عطر و ادکلن ها صدق کند ولی نمی توان آن را به تمامی عطر و ادکلن های موجود در بازار تعمیم داد، عطر و ادکلن بلک افغان یکی از این محصولات است که به دلیل داشتن رایحه گرم و تند دچار همین داوری اشتباه شده است. در حالی که عطر و ادکلن بلک افغان به هیچ وجه باعث ایجاد سردرد نمی شود، هر چند دارای رایحه تند و غلیظی است ولی در ساخت آن تمامی استانداردهای جهانی رعایت شده است و نه تنها هیچ نوع سردردی را ایجاد نمی کند بلکه باعث آرامش و حالت روحانی نیز می شود که کافی است آن را امتحان کنید.

 تصویر ۱۶

قیمت عطر بلک افغان اصل چقدر است؟

یکی از سوالات متداولی که در مورد عطر و ادکلن بلک افغان پرسیده می شود این است که قیمت آن چقدر است؟ اگر به مغازه ها و فروشگاه های عطر فروشی سر بزنید عطر و ادکلن هایی را مشاهده خواهید کرد که قیمت های بسیار متفاوتی دارند و از قیمت بسیار پایین شروع می شوند و تا قیمت چند میلیونی می رسند. به طور کلی طبق قاعده ای که وجود دارد عطر و ادکلن هایی که برند محسوب می شوند و در طرح ها و اندازه های مختلفی به فروش می رسند از قیمت بسیار بالایی نیز برخوردار هستند که این مورد در مورد عطر و ادکلن های بلک افغان نیز صدق می کند.

به دلیل این که عطر بلک افغان از محصولات یکی از برندهای معروف جهانی یعنی ناسوماتو محسوب می شود قیمت آن نیز بالا خواهد بود اما نکته قابل توجه در مورد بلک افغان این است که قیمت آن در مقایسه با سایر برندهای معروف نسبتا ارزان است و بسیاری از اقشار مردم نیز می توانند آن را تهیه کنند. علاوه بر این اگر کیفیت ادکلن بلک افغان را با قیمت آن مقایسه کنیم که از رایحه عالی و ماندگاری بالایی برخوردار است قیمت آن چندان به چشم نخواهد آمد.

اما در مقایسه با ادکلن های بلک افغان اصل و اورجینال قیمت عطر بلک افغان تقلبی بسیار پایین است که می توانید آن را خریداری کنید که از آن به عنوان یک کادو مناسب نیزمی توانید استفاده کنید برای خرید ادکلن های اصل و اورجینال بلک افغان و همچنین خرید ادکلن بلک افغان تقلبی از طریق سایت ما اقدام کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *