روش سادریک در کتاب آموزش خیاطی سیما عمرانی

خرید کتاب آموزش خیاطی خانم عمرانی از فروشگاه پرشین خرید

 

هنر خیاطی از قدیم مورد توجه خانم ها بوده است. زیرا خانم ها تنوع را دوست دارند. بنابراین دسترسی به کتاب آموزش خیاطی خانم عمرانی جزو پرطرفدارترین ها است. کسانی که علاقه مند هستند که خیاطی را بیاموزند بهتر است که از کتاب آموزش خیاطی خانم عمرانی استفاده کنند. نام کتاب خیاطی خانم عمرانی در بسیاری از آموزشگاه های خیاطی و حتی مزون ها شنیده می شود.

(تصویر شماره ۱)

خرید کتاب آموزش خیاطی خانم عمرانی

کتاب آموزش خیاطی خانم عمرانی در حال حاضر در ۴ جلد در انتشارات کتاب خیاطی خانم سیما عمرانی چاپ شده است. در هر کدام از این جلدهای کتاب آموزش خیاطی خانم عمرانی به بررسی خیاطی و دوخت با نوعی از پارچه پرداخته شده است. لازم به ذکر است که کتاب خیاطی خانم عمرانی به روش سادریک است.

می توان گفت یکی از مزیت هایی که کتاب آموزش خیاطی خانم عمرانی دارد این است که، مراحل مبتدی تا پیشرفته در کتاب ایشان به طور کامل توضیح داده شده است تا هیچ هنرجویی با مشکل مواجه نشود. به یقین می توان گفت که خرید کتاب های آموزش خیاطی خانم عمرانی مختص به گروه سنی خاصی نیست و تمامی افراد می توانند از این کتاب استفاده کنند.

جدا از کتاب آموزش خیاطی  که پیشنهاد می شود حتما از آنها استفاده نمایید، می توانید از دی وی دی های آموزش خیاطی خانم عمرانی هم استفاده کنید. برای اینکه شما بتوانید مهارت لازم را در زمینه خیاطی بیاموزید لازم است که حتما تمرین و تکرار فراوان کنید تا ملکه ذهن شما شود زیرا که خیاطی هنری است که اگر تمرین و تکرار نشود خیلی زود از خاطر فراموش می شود. کتاب های آموزش خیاطی خانوم عمرانی در ۴ جلد تهیه شده است.

تصویر شماره ۲

قیمت کتاب خیاطی خانم عمرانی

قیمت کتاب خیاطی سیما عمرانی به قیمت ۱۲۰٫۰۰۰ تومان به فروش می رسد. ولی اگر کسی بخواهد که علاوه بر ۴ جلد کتاب خیاطی سیما عمرانی، دی وی دی ها را هم تهیه کند، تنها با قیمت ۲۳۰٫۰۰۰ تومان می تواند هم کتاب ها و هم دی وی دی ها را خریداری نماید.

سرکار خانم عمرانی بانوی هنرمند ایرانی با بیانی بسیار ساده و و قابل فهم تمامی آموزش ها و نکات لازم را در مورد هنر خیاطی ارائه داده است تا تمامی هنرجویان بتوانند نهایت استفاده را ببرند. بسیاری از هنرجویان و هنرمندانی که علاقه دارند که هنر خیاطی را بیاموزند توصیه می کنیم که حتما مجموعه آموزش خیاطی خانم عمرانی را بدون الگو تهیه کنند زیرا که به همان سادگی بیان و راحتی در آموزش، می توانند این مجموعه آموزشی را خریداری کنند.

آثاری که توسط خانم عمرانی منتشر شده است این فرصت را به شما داده است که با هزینه ای مقرون به صرفه بتوانید این مجموعه را خریداری کنید و هنر خیاطی را به بهترین صورت آموزش ببینید. کتاب های خیاطی خانم عمرانی به صورت مبتدی هم وجود دارد که می توان از طریق فروشگاه پرشین خیاط تهیه کرد و حتی می توان برای خرید کتاب خیاطی سیما عمرانی سفارش داد. کسانی که مایل به یادگیری هنر خیاطی هستند، می توانند با خریداری کتاب آموزش خیاطی خانم عمرانی این مهارت را آموخته و هیچ نیازی به رفتن به آموزشگاه خیاطی به صورت حضوری نیست.

در ادامه به بررسی و توضیح کتاب آموزش خیاطی خانم عمرانی در ۴ جلد آن می پردازیم:

تصویر شماره ۳

جلد اول از کتاب آموزش خیاطی خانم عمرانی

جلد اول از کتاب آموزش خیاطی خانم عمرانی در حدود ۲۵۶ صفحه دارد و این کتاب در سال ۹۴ برای اولین بار چاپ شده است. جلد اول کتاب آموزش خیاطی خانم عمرانی بیشتر برای افرادی که سطح آنها مبتدی و خیلی پایین است مورد استفاده قرار می گیرد. نام دیگر این کتاب به نام کتاب آموزش خیاطی به روش سادریک معروف است که با زبانی بسیار ساده به هنرجویان خیاطی را می آموزد.

محتوای این کتاب شامل آشنایی با ابزار خیاطی، آشنایی با انواع پارچه، نکات کلیدی درباره انواع دوخت و برش، نکات کلیدی درباره دوخت انواع لباس، شلوار به روش کاملا مبتدی(شلوار، دامن، سر آستین، بالاتنه) و سایر نکاتی که لازم است حتما بدانید آمده است. این کتاب بسیار کامل است و افراد مبتدی می توانند به راحتی مطالب آن را کامل متوجه شوند. برای خرید جلد اول از کتاب آموزش خیاطی خانم عمرانی می توانید به سایت معتبر فروش آن مراجعه نمایید و پس از پرداخت هزینه و تکمیل مشخصات برای ارسال، کتاب را درب منزل تحویل بگیرید.

(تصویر شماره ۳)

عناوین جلد اول کتاب سیما عمرانی

۱- آشنایی کامل با انواع ابزارهای مربوط به خیاطی

۲- آموزش روش های صحیح اندازه گیری دامن

۳- ایجاد دامن تنگ اولیه برای الگوی پایه

۴- نحوه صحیح اندازه گیری باسن مخصوص افراد چاق و کسانی که شکم هایی برجسته دارند.

۵- آموزش کامل  دوخت ساسون زیپ دوزی برای دامن های معمولی

۶- روش صحیح زیپ دوزی مخفی

۷- برش و دوخت کمر جدا کمر پهن

۸- آموزش  نحوه صحیح برش و دوخت برای سجاف کمر

۹- آموزش نحوه صحیح ایجاد چاک برای پشت دامن

۱۰- آموزش چاک دادن دامن های آستردار

۱۱- آموزش برش و دوخت انواع دامن های فون کمر کشی و…

۱۲- آموزش دوخت دامن های خمره ای

۱۳- آموزش دوخت دامن های شش ترک کمری و هشت ترک کمری

۱۴- آموزش دامن های کشی شش ترک و هشت ترک

۱۵- آموزش دوخت دامن های مدل ماهی

۱۶- آموزش دوخت دامن های نیلوفری

۱۷- آموزش دوخت دامن های کلوشی

۱۸- آموزش دوخت انواع دامن های کلوش

۱۹- آموزش دامن های پیلی

۲۰- آموزش دوخت انواع دامن جیب دار

۲۱- آموزش دامن های شلواری

۲۲- آموزش دامن جیب دار

۲۳- آموزش دامن پیلی

۲۴- آموزش دامن های لنگی

۲۵- آموزش دوخت دامن های زیگزاگی

جلد دوم از کتاب آموزش خیاطی خانم عمرانی

جلد دوم کتاب در واقع می توان گفت مکمل کننده جلد اول می باشد. در حقیقت اگر جلد اول کتاب را به طور کامل آموختید، می توانید جلد دوم آن را هم شروع کنید. سطح این کتاب نسبت به سطح کتاب جلد اول اندکی بالاتر و دشوارتر است. لازم به ذکر است که جلد اول و دوم کتاب آموزش هنر خیاطی خانم عمرانی به روش سادریک می باشد به این معنی که با اتمام این دو جلد کتاب هنرجویان می توانند با کمک الگو لباس های مورد علاقه خود را برش دهند.

(تصویر شماره ۴)

جلد سوم از کتاب آموزش خیاطی خانم عمرانی

همانطور که گفته شد جلد سوم کتاب هم مکمل جلدهای اول و دوم می باشد. در این جلد از کتاب شما می توانید انواع مانتوها را به دلخواه خود، برش دهید. اما باید گفت که این جلد از کتاب به روش سادریک نیست. یکی از مزیت هایی که کتاب های آموزش خیاطی خانم عمرانی دارد، این است که علاوه بر توضیح در کتاب، با آوردن انواع عکس های رنگی برش ها و نحوه دوخت، یادگیری را برای شما هنرجویان بسیار آسان تر می کند.

جلد چهارم از کتاب آموزش خیاطی خانم عمرانی

در جلد چهارم کتاب آموزش خیاطی خانم عمرانی بیشتر آموزش نحوه برش و دوخت پارچه های کشی آمده است و هنرجویان می توانند با یادگیری این جلد از کتاب هنر خود را افزایش داده و می توانند هر نوع پارچه ای را برش دهند و هنر خود را تقویت کنند. البته در مورد پارچه های کشی باید نکاتی را رعایت کرد که در توضیح زیر آمده است:

اگر پارچه ای که ما روی آن برش می دهیم کشی باشد باید از جلو شانه و کارور یک سانتیمتر کم شود و پهلو هم ۱۵ سانتیمتر کم می شود و از گوشه گردن پشت هم مانند جلو یک سانتیمتر داخل شانه شده تا مقدار پارچه مورد نیاز برای بلوز یک متر و بیست سانتی متر با عرض ۱۵۰ اندازه باشد و پارچه کم نیاید.

(تصویر شماره ۵)

روش سادریک در کتاب آموزش خیاطی سیما عمرانی

متد و روش سادریک در هنر خیاطی به معنی این است که برای افراد تازه کار آموزش داده می شود و مورد تایید سازمان فنی و حرفه ای ایران می باشد. به عبارت دیگر این روش یعنی روشی ساده در خیاطی به کمک الگو.در ادامه بخشی از محتوای کتاب آموزش خیاطی خانم عمرانی را برای شما قرار داده ایم تا بیشتر با نحوه توضیحات و آموزش ایشان آشنا شوید:

تصویر شماره ۶

طرز دوخت دامن ترک دو رنگ

از الگو ۶ ترک یا ۸ ترک استفاده می‌ کنیم به طوری که مستطیلی به طول قد دامن و به عرض باسن رسم کرده و سپس از کمر ۱۲ تا ۱۴ سانت پایین آمده و خط باسن را کشیده عرض کادر را نصف می کنیم و به صورت عمودی وسط کادر می‌ کشیم یا کمر را به دست آورده و از خط وسط روی کمر نصف این مقدار را به طرفین رفته و اضافه را به صورت ساسون به باسن وصل می‌ کنیم.
اوزمان مورد نیاز را جدا درست کرده به این صورت که خطی عمود به طول خط باسن تا پای دامن رسم کنید و از پایین این خط ۱۲ سانتیمتر به هر طرف رفته و به این خط عمود وصل می‌کنیم. باید توجه داشت که دو ضلع مثلث باید به اندازه خط عمود باشد و اگر اضافه داشت اضافه را از پایین به صورت هلال از بین برده تا موقع دوخت به مشکل برنخوریم و به تعداد ترک‌ ها از این اوزمان برش می‌ زنیم. از این الگو می‌ توانیم برای دامن زیگزاگی استفاده کنیم و از خط عمود وسط ترک‌ ها و وسط اوزمان‌ ها ۳۰ سانتی متر پایین آمده و به صورت ۷ به پای دامن وصل می‌ کنیم در این صورت تعداد تیزی‌ های پای دامن نسبت به دامن‌ زیگزاگی شماره ۲ دو برابر می‌ شود. در ضمن می‌ توانیم اوزمان‌ ها را تا باسن ندهیم و تا بالای زانو بدهیم در این صورت خط عمود مثلث باید به اندازه دلخواه ما باشد که این اوزمان‌ ها تا کجا دوخته شود.
مقدار پارچه مورد نیاز برای ترک‌ها دو قد دامن با عرض ۱۲۰ و برای اوزمان‌ ها دو قد مثلث‌ ها می‌ باشد.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *