رایحه دودی عطر بلک افغان

تستر بلک افغان

عطر پرفیوم بلک افغان یکی از عطرهای پرطرفدار است. عطر پرفیوم بلک افغان را هم مردان و هم زنان می توانند استفاده کنند. به دلیل لوکس بودن عطر پرفیوم بلک افغان قیمت عطر اصل آن تقریبا زیاد است. اما قیمت تستر ادکلن بلک افغان و مدل های فیک عطر پرفیوم بلک افغان، خیلی کمتر از اصل آن است و امکان خرید آن برای همه افراد در هر سطح مالی وجود دارد. عطر پرفیوم بلک افغان دارای ظاهری بسیار جذاب است که می تواند هدیه بسیار زیبا و لوکسی باشد. عطر پرفیوم بلک افغان دارای رایحه دودی، تلخ و گرم است که بسیار مناسب برای فصل های سرد سال، زمستان و پاییز است. عطر پرفیوم بلک افغان اصل، ساخت کشور هلند و مدل های فیک آن و تسترهای آن ساخت کشور امارات هستند.

ادکلن چیست؟

ادکلن یک واژه فرانسوی است و معنای لغوی آن، آب کلن می باشد. یعنی نوعی آب با رایحه بی نظیر که در کلن‌ آلمان ساخته شده است. ادکلن ها مایعی با رایحه دلپذیر هستند که از ترکیب الکل و اسانس هایی با رایحه های مختلف تشکیل می شوند. در ترکیب ادکلن ها حدودا ۷۰ تا ۹۰ درصد الکل و ۲ تا ۵ درصد اسانس استفاده شده است. معمولا ماندگاری ادکلن ها به مقدار اسانس یا پرفیومی که در آنها است بستگی دارد. ادکلن ها نوعی عطر با اسانس ۴ درصد هستند که ماندگاری آنها در حد متوسط می باشد. هر چه اسانس استفاده شده در ادکلن بیشتر باشد ماندگاری آن بیشتر است. پرفیوم ها ماندگارترین و با دوام ترین ادکلن ها هستند. برای تهیه اسانس موجود در ادکلن ها از گیاهان، حیوانات و منابع مصنوعی استفاده می شود. گل ها، برگ، ریشه و ساقه گیاهان از منابع گیاهی، عنبر، مشک و کاستوریوم از منابع حیوانی و اسانس هایی تشکیل شده است و فراورده های نفتی و صمغ درخت کاج از نمونه هایی از منابع مصنوعی هستند.

تصویر ۱

ویژگی عطر و ادکلن خوب

ویژگی بارز یک ادکلن خوب ماندگاری بالای آن است. همانطور که گفته شد هر چه میزان اسانس استفاده شده در ادکلن بیشتر باشد ماندگاری بالاتری خواهد داشت. یک ادکلن خوب باید دارای رایحه ای باشد که آزاردهنده نباشد و مشام استفاده کننده و دیگران را آزار ندهد. یک ادکلن خوب باید در کنار تمام این ویژگی های خوب دارای قیمت مناسبی نیز باشد تا افراد بیشتری بتوانند از آن استفاده کنند. یک ادکلن خوب با رایحه دلپذیر بهترین هدیه برای افرادی که دوست دارید می تواند باشد. یک عطر و ادکلن خوب باید جوابگوی سلایق بیشتری باشد و باعث ایجاد حساسیت و مشکلات تنفسی نشود. عطر و ادکلنی که از منابع گیاهی تهیه شده باشد بسیار بهتر از ادکلن و عطرهایی است که از منابع مصنوعی و شیمیایی تهیه شده باشد.

تصویر ۲

انواع ادکلن

صنعت عطر و ادکلن آنقدر گسترده شده است که ادکلن و عطرهای متنوع و مختلفی وارد بازار شده است. شرکت های تولید کننده عطر هر روز به دنبال وارد کردن ادکلنی با رایحه جدید به بازار هستند. رقابت بین تولیدکنندگان ادکلن و عطرها باعث شده است که تنوع عطرها و ادکلن ها بسیار زیاد گردد . اما به طور کلی ادکلن ها از لحاظ رایحه به ادکلن های تند، تلخ، شیرین، ملایم، سرد، گرم و خشک تقسیم می شوند. بر طبق نظریه هایی، نوع ادکلن هر شخص می تواند روحیات و شخصیت فرد را بازگو کند. برای مثال ادکلن های تند را معمولا افراد جدی با اعتماد به نفس زیاد استفاده می کنند. ادکلن های گرم مخصوص افرادی هدفمند و منظم می باشد. افرادی که حس رهبری بالایی دارند و در برابر صرف انرژی کم بازدهی بالا می طلبند از ادکلن های خنک استفاده می کنند. رایحه ادکلن ها می توانند تحریک کننده جنسی نیز باشد به همین خاطر ادکلن ها بر اساس قدرت تحریک جنسی آنها نیز به انواع گوناگونی تقسیم می شود.

تصویر ۳

انواع عطر و ادکلن ها بر اساس میزان ماندگاری

عطر و ادکلن ها بر اساس میزان ماندگاری به ادکلن های پرفیوم، ادو پرفیوم، ادو تویلت، ادکلن و اوفرش تقسیم می شوند. پرفیوم ها دارای ۲۲ درصد اسانس روغنی هستند و به همین خاطر از ماندگارترین عطرها به شمار می روند. با کمی تفاوت در میزان اسانس موجود در عطر، ادو پرفیوم ها نسبت به پرفیوم ها، در رتبه دوم عطرها از نظر ماندگاری قرار می گیرند. ادوتویلت ها با داشتن اسانسی بین ۸ تا ۱۵ درصد در ماندگاری بعد از ادو پرفیوم ها قرار می گیرند. ادکلن ها در رتبه بعدی هستند با مقدار ۴ درصد اسانس روغنی که به عطرهای مردانه نیز معروف هستند. اوفرش ها رقیق ترین عطرها با ماندگاری بسیار کم هستند و عطر و رایحه آنها بسیار ملایم است.‌ در واقع بلک افغان به دلیل ماندگاری بسیار بالا جزو عطرهای پرفیوم می باشد. شما می تواند با تست رایحه عطر بلک افغان توسط تستر عطر بلک افغان در هنگام خرید از رایحه دلپذیر و ماندگاری آن اطمینان حاصل کنید.

تصویر ۴

برندهای خوب عطر و ادکلن

در چندین سال اخیر عطرها و ادکلن های خوب بسیاری تولید شده اند که قابلیت رقابت با یکدیگر را دارند به طوری که افراد را در انتخاب مردد می گذارند. از بین این عطرها، عطرهایی همچون، بلک افغان، آکوا دی پارما، الی ساب، توس، ولنتینو دونا، باربری و بولگاری جزو بهترین عطرهای سال ۲۰۱۹ بوده اند. از بین ادکلن ها، ادکلن هایی مانند تام فورد، لالیک، شنل، دسکوارد و ژیوانشی در سال ۲۰۱۸ عنوان بهترین و پرفروش ترین ادکلن ها را به خود اختصاص داده اند. عطر پرفیوم بلک افغان از عطرهای پرفیوم بسیار تلخ و غلیظ است که مناسب برای افرادی می باشد که بسیار قانون مدار هستند و طرفدار رایحه های سنگین و دودی هستند.

تصویر ۵

ادکلن بلک افغان

یکی از پرطرفدارترین و پرفروش ترین عطر و ادکلن های چند سال اخیر عطر پرفیوم بلک افغان از برند ناسوماتو می باشد. ادکلن بلک افغان در سال ۲۰۰۹ توسط فردی به نام الساندرو صاحب برند ناسوماتو به بازار ارائه شد. رایحه ادکلن بلک افغان، تلخ و گرم می باشد. این عطر تلخ از تلفیق سه گیاه دارچین، عود و قهوه تشکیل شده است. ادکلن بلک افغان‌، ادکلنی هم برای مردان و هم برای زنان می باشد و یک انتخاب خوب برای زوج های جوانی است که می خواهند ادکلنی مشترک داشته باشند. از بین انواع عطر و ادکلن ها، عطرهای پرفیوم دارای دوام و ماندگاری بیشتری هستند که عطر و ادکلن بلک افغان جزو عطرهای پرفیوم می باشد و دارای ماندگاری بسیار بالایی است و دارای پراکندگی خیلی زیاد است.

عطر پرفیوم بلک افغان، ادکلن فصول سرد می باشد. رایحه اولیه عطر پرفیوم بلک افغان رایحه شاهدانه است. شما پس از گذشت مدتی از زمان استفاده عطر، رایحه میانی آن شامل رزین و صمغ، قهوه، برگ توتون را استشمام می کنید و آخرین بویی که از بلک افغان استشمام می شود رایحه بخور و عود می باشد. عطر پرفیوم بلک افغان مورد پسند افرادی است که به عطر دود، توتون و تنباکو علاقه دارند و معمولا افرادی که با این عطرها مشکل دارند علاقه کمتری به عطر پرفیوم بلک افغان دارند.

تصویر ۶

ویژگی های ظاهری ادکلن بلک افغان

عطر پرفیوم بلک افغان مانند بوی منحصر به فرد و خاص خود، دارای ظاهری خاص و زیبا می باشد. پرفیوم های ۳۰ میلی لیتری بلک افغان در ظرف شیشه ای کوچکی با یک درب بزرگ چوبی به بازار ارائه می شود. رنگ ادکلن بلک افغان مشکی است که این رنگ مشکی نشان از رایحه ی گرم و تلخ آن دارد. نام بلک افغان به صورت انگلیسی بر روی شیشه ادکلن در یک کادر سفید رنگ نوشته شده است. ادکلن بلک افغان جزو عطرهای لوکس و گران قیمت ساخت کشور هلند می باشد و با رایحه بی نظیر و ظاهر بسیار عالی خود می تواند یک هدیه خوب برای یک دوست و یا همسر باشد.

تصویر ۷

عطرهای رقیب بلک افغان

عطرهای با رایحه تند و تلخ در بازار بسیار زیاد است و این عطرها دارای طرفداران زیادی در میان مردان است. از  جمله عطرهای رقیب بلک افغان می توان به عطر کویرز کارنر بارسلونا، بلک عود لوران مازون، عطر لویی نیش و عطر فورتیس اشاره کرد که گرم و تلخ هستند و ماندگاری بالایی دارند اما هیچ کدام تلخی بلک افغان و ماندگاری آن را ندارند. عطر پرفیوم بلک افغان در بین عطرهای شبیه خود ماندگاری بالاتر و طرفداران بیشتری دارد اما این عطرهای ذکر شده نیز در زمان ضرورت می توانند جایگزین خوبی برای عطر پرفیوم بلک افغان باشند.

تصویر ۸

عطر فیک افغان بلک

همانطور که گفتیم خرید عطر پرفیوم بلک افغان به خاطر قیمت بالای آن برای همه مقدور نیست. اما طرفداران عطر پرفیوم افغان بلک می توانند عطرهای با کیفیت فیک افغان بلک، را خریداری کنند و جایگزین عطر پرفیوم افغان بلک اصل کنند‌. عطرهای فیک افغان بلک قیمتی ما بین ۱۰۰٫۰۰۰ تا ۲۰۰٫۰۰۰ تومان دارند و اکثرا ساخت امارات هستند. تسترهای عطر افغان بلک هم نوعی از عطرهای فیک افغان بلک هستند‌ که قیمتی بسیار پایین تر از عطرهای اصلی افغان بلک دارند. عطر پرفیوم افغان بلک آنقدر بوی خوبی دارد که اگر کسی یک بار از آن استفاده کند گذشتن از آن برایش بسیار سخت خواهد بود و به همین خاطر عطرهای فیک بلک افغان می توانند جایگزین خوبی برای عطرهای بلک افغان اصل باشند. مدل ظاهری عطرهای فیک معمولا با عطرهای اصلی افغان بلک متفاوت هستند.

تصویر ۹

رایحه دودی عطر بلک افغان

در فصل های سرد پاییز و زمستان معمولا گرایش افراد به سمت عطرهایی می رود که گرم هستند و می توانند حس گرما را به فرد القا کنند. رایحه عود، بخور، توتون و تنباکو و رایحه چوبی جزو رایحه های دودی هستند که در عطر پرفیوم بلک افغان و در نت های آن وجود دارد. در کل رایحه های دودی گرم هستند و برای فصل های آخر سال بسیار مناسب می باشند. عطر پرفیوم بلک افغان دارای رایحه ای بسیار سنگین، تاریک و دودی می باشد. برخی معتقد هستند که در داخل عطر ناسوماتو افغان بلک از اسانس حشیش استفاده شده است. علاقه مندان به رایحه های نزدیک به زغال و چوب و دود سیگار می توانند با خرید عطر و ادکلن بلک افغان از رایحه دودی این عطر لذت ببرند. رایحه دودی در کنار بوی شاهدانه و نت های سبز یک رایحه بی نظیر است که پیشنهاد ما این است که هر کس حداقل یک بار از آن استفاده کند و از آن لذت ببرد. تجربه رایحه دودی عطر پرفیوم بلک افغان می تواند تجربه ای فوق العاده باشد که بخواهید همیشه و در طول زندگی خود از آن لذت ببرید.

تصویر ۱۰

تستر عطر و ادکلن چیست؟

اغلب شرکت های تولید کننده عطر و ادکلن در داخل جعبه های چندتایی ادکلن خود، هنگام ارسال به فروشگاه ها یک ادکلن به عنوان تستر قرار می دهند که مشتریان قبل از خرید ادکلن بتوانند رایحه عطر و ادکلنی را که قصد خرید آن را دارند تست کنند. این تستر به صورت رایگان به فروشندگان ارائه می شوند بنابراین فروشندگان عطر و ادکلن اجازه فروش آن را ندارند. بر روی تسترها معمولا عنوان تستر و غیر قابل فروش بودن درج می شود. اگر چه فروش تسترها خلاف قانون است اما در کشور ایران برخی از فروشندگان عطر و ادکلن، این تسترها را نیز با قیمت پایین تر به فروش می رسانند. این کار فروشندگان ادکلن در ایران می تواند دلایل مختلفی از جمله تقاضای زیاد تسترها به دلیل قیمت مناسب آنها و یا دریافت هزینه بابت تستر از فروشندگان توسط برخی شرکت ها باشد. تسترهای عطر پرفیوم بلک افغان ظاهری متفاوت تر از عطر اصلی دارند.

تصویر ۱۱

تستر ادکلن بلک افغان

ادکلن های بلک افغان‌ نیز مانند سایر ادکلن های لوکس و گران قیمت دارای تستر می باشد. تستر ادکلن بلک افغان مانند ادکلن بلک افغان معمولی برگرفته از گیاه حشیش، مایعی به رنگ دودی می باشد. بر روی کارتون و شیشه تستر بلک افغان، واژه تستر و عبارت ” این بطری عطر بخشی از پروژه nasomatto است ” به زبان انگلیسی درج شده است. تسترهای ۱۰۰ میلی عطر پرفیوم بلک افغان برخلاف ادکلن اصلی بلک افغان که تولید کشور هلند هستند، تولید کشور امارات می باشند. عطر پرفیوم بلک افغان اگر چه یک عطر مشترک برای زنان و مردان است اما به دلیل رایحه تند و تلخ آن بیشتر مورد توجه مردان قرار دارد. پیشنهاد ما برای خانم ها این است که قبل از خرید عطر پرفیوم بلک افغان، رایحه آن را تست کنند. برخی از شرکت ها نت های اولیه تسترها را غلیظ تر از عطر اصلی می کنند تا بتوانند مشتریان زیادی را جلب کنند و فروش بیشتری داشته باشند. البته این مورد درباره عطر پرفیوم بلک افغان صادق نیست و تسترهای عطر پرفیوم بلک افغان با عطر اصلی آن تفاوتی ندارند.

تصویر ۱۲

قیمت تستر ادکلن بلک افغان

تستر ادکلن بلک افغان نسبت به ادکلن اصلی بلک افغان دارای قیمت پایین تری می باشد. ادکلن بلک افغان یک ادکلن پرطرفدار است و اکثر مردم دوست دارند که از آن استفاده کنند اما قیمت بالای عطر پرفیوم بلک افغان این امکان را از بسیاری از افراد می گیرد. قیمت تستر عطر پرفیوم بلک افغان بسیار پایین تر از بلک افغان اصلی است و با خرید تستر عطر بلک افغان اکثر مردم می توانند از این عطر فوق العاده استفاده کنند. قیمت تستر بلک افغان، ۱۰۰ میلی گرمی ساخت کشور امارات حدودا، ۱۵۰٫۰۰۰ تومان می باشد. البته این قیمت در فروشگاه ها و سایت های مختلف می تواند متفاوت باشد و این قیمت ذکر شده یک قیمت تقریبی است. اگر چه فروش تستر ادکلن بلک افغان به دلیل اینکه به صورت رایگان در اختیار فروشگاه ها قرار می گیرند صحیح نیست اما باز هم تسترها توسط برخی فروشندگان به فروش می رسد. با خرید تستر ادکلن بلک افغان می توان هم هزینه کمتر پرداخت کرد و هم از رایحه دلپذیر بلک افغان لذت برد.

تصویر ۱۳

خرید ادکلن بلک افغان

خرید عطر پرفیوم بلک افغان نیز مانند سایر محصولات به دو روش می تواند انجام پذیرد. این دو روش، خرید با مراجعه حضوری و خرید اینترنتی می باشند. خرید با مراجعه حضوری دارای هزینه بیشتری از خرید اینترنتی است اما در آن امکان مشاهده و تست عطر و ادکلن بلک افغان توسط تستر بلک افغان ناسوماتو وجود دارد. در خرید اینترنتی امکان تست عطر و ادکلن وجود ندارد به همین خاطر خرید اینترنتی برای خرید ادکلنی بهتر است که قبلا از آن استفاده کرده باشید و از رایحه آن باخبر باشید. برای خرید عطر پرفیوم بلک افغان که رایحه آن تایید شده و بسیار مطبوع است خرید اینترنتی بهترین گزینه است. برخی از فروشگاه های اینترنتی اکثر اوقات تخفیف های زیادی برای خریداران در نظر می گیرند. برای خرید مطمئن حتما باید خرید خود را از فروشگاه ها و سایت های اینترنتی معتبر انجام دهید.

تصویر ۱۴

قیمت ادکلن بلک افغان

عطر پرفیوم بلک افغان یکی از ادکلن های لوکس و تقریبا گران قیمت است. عطر پرفیوم بلک افغان به دلیل کیفیت بالا و ماندگاری زیاد خود دارای طرفداران زیادی است. قیمت ادکلن بلک افغان اصل در فروشگاه ها و سایت های فروش عطر و ادکلن ۱٫۵۰۰٫۰۰۰ تومان است. البته این قیمت برای ادکلن های صد در صد اصل است وگرنه مدل های تقلبی عطر پرفیوم بلک افغان و مدل های فیک آن به قیمت پایین تری به فروش می رسند. علت فروش عطر پرفیوم بلک افغان به قیمت بالا به خاطر رایحه فوق العاده و ماندگاری بالای آن است. یکی از مشخصه های عطر پرفیوم بلک افغان علاوه بر رایحه آن، درب بزرگ چوبی و رنگ دودی آن است. پیشنهاد ما برای کسانی که اولویت اولشان عطر خوب و یک ادکلن با قیمت مناسب نسبت به ماندگاری آن است، خرید عطر پرفیوم بلک افغان اصل می باشد.

تصویر ۱۵

خرید اینترنتی ادکلن بلک افغان

همانطور که می دانید خرید اینترنتی یکی از آسانترین و کم هزینه ترین راه های خرید ادکلن است. از طریق اینترنت می توان بدون صرف وقت و هزینه به راحتی با چند کلیک ساده کالای مورد نیاز خود را خریداری کرد. برای خرید اینترنتی عطر پرفیوم بلک افغان می توانید به سایت های معتبر فروش عطر و ادکلن مراجعه کنید و پس از انتخاب عطر مورد نظر و پرداخت اینترنتی هزینه آن، به راحتی پس از ۲۴ ساعت و یا نهایتا ۷۲ ساعت عطر را تحویل بگیرید. در خرید اینترنتی امکان مقایسه قیمت در سایت های مختلف به راحتی برای شما وجود خواهد داشت. تنها عیب خرید اینترنتی عطر و ادکلن، نبود امکان تست کردن عطر و ادکلن است. کاهش هزینه رفت و آمد به فروشگاه و صرف وقت، سود شما از خرید اینترنتی عطر پرفیوم بلک افغان خواهد بود. عطر پرفیوم بلک افغان اصل در فروشگاه های معتبر با ضمانت نامه ارائه می شود و اصلا عطر فیک به جای اصل به خریداران ارائه نمی شود. بهتر است قبل از خرید عطر پرفیوم بلک افغان، از زمان ارسال آن و زمان تحویل آن مطلع شوید تا در هنگام رسیدن عطر، حتما در خانه باشید.

تصویر ۱۶

سایت های فروش بلک افغان اصل

سایت های بسیار زیادی در اینترنت وجود دارند که عطر پرفیوم بلک افغان را به فروش می رسانند اما چیزی که مهم است معتبر بودن آن سایت ها است چرا که اگر خرید از سایت معتبر انجام نگیرد احتمال گرفتار شدن در خرید تقلبی زیاد است. برخی سایت ها به جای گفتن واقعیات فقط برای فروش بیشتر، کالای خود را تبلیغ می کنند که اکثر آنها دروغ است. بنابراین برای خرید عطر یا هر کالای دیگری باید به سایتی مراجعه کنید که تبلیغات آن صرفا جهت فروش بیشتر نباشد و در آن واقعیات گفته شود.

عطر پرفیوم بلک افغان عطری است که مشخصات آن کاملا واضح است و به راحتی می توان تقلبی یا اصل بودن آن را تشخیص داد و با کمی دقت می توانید عطر پرفیوم بلک افغان اصل خود را تهیه کنید. سایت هایی که سابقه های فروش بیشتر دارند و در بین مردم شناخته شده هستند معمولا سایت های معتبری هستند و اجناس آن ها اصل می باشد. با به وجود آمدن کسب و کارهای اینترنتی و رونق گرفتن خرید و فروش توسط اینترنت، علاوه بر سایت ها، جدیدا کانال ها و پیج های مجازی معتبری نیز در برنامه های گفتگو و شبکه های اینترنتی، برای فروش عطر وجود دارند که می توانید با مراجعه به آنها، عطر پرفیوم بلک افغان اصل خود را خریداری کنید و به راحتی آن را داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *