درمان پیسی با صابون قارچ گانودرما

زیبایی پوست با استفاده از صابون گانودرما دکتر بیز

 

قارچ گانودرما یکی از مواد غذایی بسیار با ارزش است که دارای خواص درمانی بسیاری برای سلامتی بدن و پوست می باشد. صابون گانودرما یکی از محصولات تولید شده از این ماده با ارزش است که مصرف آن در درمان بسیاری از مشکلات پوستی می تواند بسیار موثر واقع شود. صابون قارچ گانودرما بیز یکی از بهترین صابون های ارگانیک موجود در بازار است که می توانید آن را به راحتی تهیه کرده و استفاده کنید و در پایان دوره دارای پوستی شفاف، صاف و شاداب شوید. در این مطلب توضیحات مختصری در مورد این صابون بسیار مهم و تاثیرگذار می دهیم همراه ما باشید.

گانودرما چیست؟

گانودرما نوعی قارچ است که در طب سنتی ماده ای بسیار ارزشمند است و دارای خاصیت درمانی بسیار بالایی است. این قارچ حدود ۵ هزار سال پیش در چین کشف شد و در آن زمان ها به دلیل اینکه قیمت بسیار بالایی داشت، فقط افراد ممتول و پادشاهان از آن استفاده می کردند. اما پس از گذشت مدت زمانی از قارچ گانودرما در کشورهای دیگری همچون ایران نیز استفاده شد. گانودرما به دلیل ترکیباتی که دارد، دارای خواص بی نظیری است. گانودرما در درمان بیماری های بسیاری همچون بیماری های قلبی، سرطان، بیماری های گوارشی، کبد، بیماری های مفصلی، کم خوابی و … استفاده می شود و تاثیر بسیار بالایی در درمان این دسته ار بیماری ها دارد. امروزه از قارچ گانودرما به اشکال مختلفی همچون پودر،عصاره، استفاده در وسایل آرایشی و … مورد استفاده قرار می گیرد.

تصویر شماره ۱

خواص گانودرما برای پوست

پوست  یکی از مهمترین قسمت های بدن است و له دلیل اینکه پوست بر روی زیبایی به صورت مستقیم تاثیر می گذارد، باید در برابر عوامل محیطی و آفتاب از آن نگهداری کرد تا کمترین آسیب به آن وارد شود. گانودرما یکی از بهترین مواد غذایی با ارزش برای پوست است که با ترکیبات معجزه آسایی که دارد، شادابی و زیبایی را برای پوست به ارمغان می آورد.

  • قارچ گانودرما یکی از آنتی اکسیدان های بسیار قوی است و همین امر سبب می شود تا گانودرما به پروسه ی پیر شدن پوست را به تعویق بیاندازد و پوست کمتر دچار چین و چروک شود.
  • بتاگلوکان موجود در گانودرما باعث می شود تا پوست های شکننده و حساس، کاملا نرم و لطیف شوند و زخم های موجود بر روی پوست به سرعت بهبود پیدا کنند.
  • گانودرما یکی از مهمترین منابعی است که دارای خاصیت ضد التهابی است و این خاصیت آن باعث یم شود تا زخم ها، پف ها ، قرمزی و هر گونه التهاب موجود بر روی پوست به سرعت بهبود پیدا کند.
  • قارچ گانودرمان باعث افزایش گردش خون در بدن می شود و همین امر به داشتن پوستی خوش رنگ، درخشان و زیبا کمک می نماید.
  • قارچ گانودرما به دلیل ترکیباتی که دارد، رطوبت پوست را حفظ کرده و از نفوذ هر گونه آلودگی به پوست جلوگیری می کند. این امر سبب می شود تا لک و جوش بر روی پوست بوجود نیاید.
  • گاندورما به سم زدایی بدن و پوست کم کرده و پوستی سالم و زیبا را برای شما به ارمغان می آورد.

تصویر شماره ۲

صابون قارچ گانودرما

صابون گانودرما یکی از محصولات بسیار عالی برای پوست است که از همان قارچ گانودرما ساخته می شود و برای پوست ماده ای ارزشمند است.  پوست به علت اینکه در معرض مستقیم عوامل محیطی و نور آفتاب قرار دارد، به سرعت نیز مملو از انواع آلودگی ها شده و همین امر به پیر شدن پوست و ایجاد چین و چروک، جوش و لک بر روی پوست می انجامد. بنابراین صابون گانودرما می تواند یکی از بهترین محصولات برای تمیز شدن پوست و رفع همه مشکلات پوستی باشد.فواید صابون گانودرما برای پوست بسیار زیاد است و همان خواص ماده اصلی را دارا می باشد. صابون گانودرما دکتر بیز یکی از بهترین صابون های گانودرمای موجود در بازار است که در زیبایی پوست بسیار تاثیر گذار است و پوستی زیبا و سالم را برای شما به ارمغان می آورد.

تصویر شماره ۳

ترکیبات صابون گانودرما بیز

در تولید صابون های گانودرما دکتر بیز از محصولات کاملا ارگانیک استفاده شده است که این مواد کوچکترین حساسیتی را برای پوست به وجود نمی آوردند و همه می توانند از صابون دست و صورت گانودرما بیز به راحتی استفاده کنند. در صابون دست و صورت گانودرما از ترکیبات ذیل استفاده شده است.

اما بیشترین و مهمترین قسمت تشکیل دهنده این صابون، گانودرما است و به جرات می توان گفت که صابون حاوی گانودرما دکتر بیز یکی از بهترین انواع صابون گانودرما موجود در بازار است.

تصویر شماره ۴

مکانیزم اثر صابون صورت گانودرما

صابون گانودرما برای پوست همانگونه که گفته شد دارای اثرات بسیار عالی است.  مواد بیولوژیک موجود در صابون گانودرما پس از استفاده آزاد شده و باعث رفع چین و چروک، لک های پوستی، جوانسازی و زیبایی پوست می شود. این مواد بیولوژیک حاوی انواع پروتئین ها، پلی ساکاریدها، استرول ها و ملانین می باشد که نقشی بسیار مهم و حیاتی در سلامتی پوست دارند. خواص صابون گانودرما به گونه ای است که پس از یک دوره مصرف صابون گانودرما متوجه تغییراتی بسیار اساسی بر روی پوست خود خواهید شد.

تصویر شماره ۵

نحوه مصرف صابون گانودرما

استفاده از صابون گانودرما بسیار ساده است و شما به راحتی می توانید از آن به صورت روزانه استفاده کنید. برای اینکه از خواص صابون گانودرما بیز بهره مند شوید، بهتر است ابتدا صورت خود را با آب مرطوب کرده و سپس به مقدار لازم از کف آن را بر روی صورت خود مالیده و سپس یک دقیقه بگذارید بر روی صورت بماند و سپس آن را بشویید.

تصویر شماره ۶

تاثیر صابون گانودرما

این صابون معجزه آسا دارای خواص بیشماری است و همانگونه که گفته شد در کوتاه مدت می توانید تاثیرات شگرف آن را بر روی پوست خود مشاهده نمایید.

تصویر شماره ۷

درمان پیسی با صابون قارچ گانودرما

پیسی یکی از مشکلات پوستی است که در آن لک هایی سفید بر روی پوست ایجاد می شود. در بیماری پیسی سلول های تولید کننده رنگدانه تخریب می شوند و همین امر سبب ایجاد لک های سفید بر روی پوست می شود. این لک ها در هر قسمتی از بدن ممکن است بوجود آیند و به همین دلیل باعث کاهش اعتماد بنفس در شخص مبتلا به پیسی می شود. گانودرما یکی از بهترین موادی است که در درما پیسی بسیار موثر است. صابون گانودرما برای پیسی می تواند باعث کاهش لک های ایجاد شده ناشی از پیسی بر روی پوست شده و از طریق افزایش قدرت سیستم ایمنی بدن، از ابتلای افراد به این بیماری پوستی جلوگیری نماید.

تصویر شماره ۸

خرید صابون گانودرما

اگر شما هم از مشکلات پوستی رنج می برید، پس فرصت را از دست ندهید و هر چه سریع تر این صابون با ارزش و پر از خاصیت را تهیه کنید و از خواص بی نظیر و بی شمار ان بهره مند شوید. اما نکته ای که در تهیه صابون قارچ گانودرما بیز وحود دارد این است این محصول را باید از نمایندگی های معتبر محصولات بیز خریداری کنید زیرا  برخی از افراد سودجو اقدام به فروش محصولات تقلبی دکتر بیز از جمله این صابون نموده اند که هیمن امر سبب سلب اعتماد افراد شده و افرادی که این محصولات را خریداری می کنند، گمان می کنند که صابون تاثیری ندارد. بنابراین برای خرید صابون گانودرما دکتر بیز، می توانید این محصول اصل را از فروشگاه پرشین خرید که یکی از نمایندگی های فروش محصولات بیز است خریداری کنید.

صابون گانودرما قیمتی بسیار مناسب دارد و  قیمت صابون گانودرما بیز در سایت پرشین خرید بسیار مناسب است و همه می توانند ان را خریداری کنند. این صابون همه خواص صابون قارچ گانودرما را دارا می باشد و شما می توانید بدون صرف کوچکترین هزینه و وقت، آن را به صورت غیرحضوری و اینترنتی از پرشین خرید سفارش دهید. پس از سفارش این محصول، صابون در اسرع وقت برای شما به درب منزل ارسال شده و شما خریدی راحت و عالی را می توانید تجربه کنید.

 

خرید چای سیاه ارل گری ۱۶۰ عددی نیوشا با بهترین قیمت , خرید چای سیاه شکسته و دارجلینگ نیوشا با قیمت ارزان در من و تو خرید , خرید و قیمت دمنوش شنبلیله و گزنه و گشنیز کیسه ای نیوشا  با بهترین کیفیت در من و تو خرید , خرید دمنوش های ینوشا برای فشار خون و کم خونی و  غلظت خون در فروشگاه من و تو خرید , خرید دمنوش های گیاهی نیوشا برای حساسیت های فصلی , خرید دمنوش های گیاهی ینوشا برای رفع یبوست با بهرتین قیمت و کیفیت , خرید دمنوش های نیوشا برای طبع سرد و طبع گرم با کیفیت عالی ,

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *