تهیه و خریداری دمنوش گوجی بری

لذت نوشیدن را با دمنوش گوجی بری تجربه کنیم

 

امروزه به دلیل گسترش طب سنتی و شاخه های مختلف آن در ایران، خواص درمانی و باورنکردنی گیاهان دارویی و کمبود وقت به دلیل مشغله های شغلی، استقبال از دمنوش های مختلف افزایش چشمگیری یافته است. مصرف انواع دمنوش ها مانند دمنوش گوجی بری ۱۱۱ طرفداران بسیاری داشته و از جمله دمنوش های محبوب به شمار می آید. دمنوش های این شرکت کاملا گیاهی، طبیعی و تازه بوده و در انواع متفاوت در بسته بندی های بسیار شیک با قدرت ماندگاری بالا در اختیار دوستدارانش قرار می گیرد. انواع دمنوش گوجی بری ۱۱۱ از گیاهان ارگانیک و طبیعی بوده و در تقویت سیستم ایمنی، دستگاه گوارش، سم زدایی کبد، لاغری و کاهش وزن، پیشگیری از انواع سرطان ها و بسیاری از بیماری ها موثر می باشد. این دمنوش ها طعم و عطری دلپذیر داشته و به سهولت آماده سرو می گردند. استفاده از این دمنوش در فصول سرد و گرم سال هیچ محدودیتی نداشته و بسیار لذت بخش و گوارا است.

کارخانه گروه صنایع غذایی  ۱۱۱

کارخانه گروه صنایع غذایی ۱۱۱ فعالیت رسمی خود را به منظور تولید محصولات غذایی طبیعی، ارگانیک و سالم در بابلسر در سال ۱۳۹۰ آغاز نمود. این کارخانه در شش فاز جداگانه فعالیت نموده و درصدد گسترش خط تولید و جلب رضایت بیشتر دوستدارانش می باشد. این کارخانه به دنبال مرتفع نمودن دغدغه های مردم به منظور استفاده از محصولات ارگانیک و کاملا طبیعی بوده و تلاش روز افزون خود را در تولید انواع چای،دمنوش، سبزیجات و میوه جات خشک، فرآورده های برنج و گندم و جو و انواع قهوه متمرکز نموده است. این شرکت سابقه درخشانی داشته و تمامی محصولات خود را با کیفیت بسیار عالی به شکل دمنوش های مختلف و چای  به بازار عرضه می نماید. کارخانه صنایع غذایی ۱۱۱ سعی نموده است با حفظ کیفیت و تمامی فاکتورهای بهداشتی در محصولات خود، رضایت مشتریان و مصرف کنندگان را جلب نموده و گامی موثر در توسعه سلامتی عمومی جامعه بردارد.

(تصویر۱)

دمنوش های گیاهی  ۱۱۱

شرکت صنایع غذایی ۱۱۱ دارای بیش از بیست نوع دمنوش کیسه ای و پاکتی بوده که دمنوش گوجی بری ۱۱۱ یکی از آنها است. دمنوش های گیاهی این شرکت طرفداران بسیاری داشته و از تنوع خیلی بالایی برخوردار می باشند. دمنوش های ۱۱۱ از برگ، گل، پوست درخت، شکوفه، دانه و میوه گیاهان دارویی مفید و درمانی تازه تهیه می شوند.

(تصویر۲)

میوه گوجی بری و خواص آن

گوجی بری میوه ای قرمز رنگ شبیه به ذغال اخته است که از کشور چشم بادامی ها به ایران آمده و در استان مازندران کشت می گردد. این میوه در طب سنتی چین جایگاه ویژه ای داشته و به دلیل داشتن آنتی اکسیدان های بالا دارای خاصیت ضد سرطانی و بیماری زایی می باشد. این میوه سرشار از ویتامین A، اسید فولیک و آهن است. روی، کلسیم و فسفر از ترکیبات معدنی اصلی در این میوه می باشند.(تصویر۳)

دمنوش گوجی بری  ۱۱۱

قبل از هرچیزی باید گفت اصلی ترین و معروف ترین خاصیت این میوه و دمنوش آن تاثیر به سزایش بر کاهش وزن و لاغری است. امروزه چاقی یکی از اصلی ترین معضلات برهم زننده سلامت و تناسب اندام در آقایان و خانم ها بویژه در سنین میانسالی و پیری است. چاقی ریسک ابتلا به بیماری های قلبی عروقی، دیابت، فشارخون، چربی خون و سکته های مغزی و قلبی را افزایش داده و سلامت جامعه را به خطر می اندازد. استفاده از گیاهان دارویی و دمنوش ها یکی از راه های کاهش وزن و مبارزه با چاقی است که از طرفداران بسیار زیادی برخوردار بوده و تاثیرات بسیاری بر لاغری دارند. یکی از دمنوش ها بسیار عالی برای لاغری و کاهش وزن، دمنوش گوجی بری ۱۱۱ است. گوجی بری خاصیت چربی سوزی و افزایش سوخت و ساز فوق العاده ای داشته و در کاهش وزن بسیار موثر است. مصرف منظم و به موقع دمنوش گوجی بری ۱۱۱ در کنار ورزش و داشتن رژیم غذایی مناسب برای افرادی که به دنبال کاهش وزن و تناسب اندام هستند، پیشنهادی مناسب و کارآمد می باشد.

(تصویر۴)

خواص دمنوش گوجی بری

از دیگر خواص قابل توجه دمنوش گوجی بری ۱۱۱ تاثیر به سزای آن بر تقویت، شادابی و طراوت پوست و مو است. این دمنوش جریان خون را بهبود بخشیده و به همین خاطر به شدت پاها را تقویت نموده و درد پاها را کاهش می دهد. گوجی بری در افزایش گردش خون و خونرسانی به مغز بسیار موثر بوده و در پیشگیری از گرفتگی عروق و مشکلات انعقادی و قلبی عروقی ناشی از آن نیز بسیار موثر است. دمنوش گوجی بری خاصیت ضد پیری و جوامار می آید. دمنوش گوجی بری به دلیل ویتامین A فراوان در محافظت از چشم ها و افزایش قدرت بینایی بسیار موثر است.

دمنوش گوجی بری ۱۱۱ یکی از بهترین دمنوش ها به منظور افزایش قدرت باروری و میل جنسی در خانم ها و آقایان است. از جمله خواص اصلی دمنوش گوجی بری ۱۱۱ تقویت عملکرد سلول های هپاتوسیت کبد، افزایش سم زدایی از کبد و پیشگیری از بیماری های کبدی و صفراوی است. قند موجود در دمنوش گوجی بری ۱۱۱ از فروکتوز یا همان قند میوه ها بوده و هیچگونه آسیبی به دستگاه گوارش وارد نمی نماید؛ این قند همچنین قادر به تنظیم قند خون در افراد دیابتی می باشد. دمنوش گوجی بری ۱۱۱ برای افرادی که تحت درمان شیمی درمانی قرار دارند، بسیار مناسب بوده و عوارض ناشی از این درمان را کاهش می دهد.

دمنوش گوجی بری ۱۱۱ سرشار از ترکیبات آنتی اکسیدانی و انواع ویتامین ها بوده و قادر به پیشگیری از بروز سرطان و تامین ویتامین ها و مواد معدنی مورد نیاز بدن می باشد. این دمنوش دارای قدرت انرژی زایی فراوان بوده و پس از یک روز کاری سخت، پیشنهاد بسیار مناسبی است. دمنوش گوجی بری قادر به تنظیم قند خون، فشار خون و چربی خون بوده و می تواند عملکرد دستگاه گوارش و کبد را تنظیم نماید. استفاده از این دمنوش در فصل زمستان قدرت ایمنی بدن را بالا برده و ریسک ابتلا به سرماخوردگی و آنفولانزا را کاهش می دهد. بسته بندی دمنوش های گوجی بری ۱۱۱ بسیار زیبا و شیک بوده و به شکل کیسه ای، ۲۰ عدد تی بگ و پاکتی در اختیار خریداران قرار می گیرد. این دمنوش در یک لیوان آب جوش آماده گردیده و قابل سرو است.

(تصویر۵)

تهیه و خریداری دمنوش گوجی بری

 به منظور دریافت تمامی محصولات ۱۱۱ و خرید دمنوش گوجی بری ۱۱۱ می توان به مراکز خرید شناخته شده، سایت های فروشگاه های اینترنتی معتبر و نمایندگی محصولات ۱۱۱ در سراسر کشور مراجعه نمود. امروزه با پیشرفت و افزایش کسب و کار اینترنتی ورود محصولات و کالاهای تقلبی بی کیفیت به بازار افزایش یافته است. دمنوش ها تقلبی گوجی بری به دلیل داشتن ناخالصی و ترکیبات شیمیایی در آن بسیار آسیب زا بوده و دستگاه گوارش را تحریک می نمایند؛ از اینرو توصیه می شود این محصولات را از مراکز معتبر تهیه نمایید و از اصل بودن و طبیعی بودن آن اطمینان حاصل کنید.

دمنوش گوجی بری ۱۱۱ خستگی، کسالت و استرس های روزمره را از تن زدوده و حس شادابی، سرزندگی و خوشحالی را برای شما عزیزان به ارمغان می آورد. دمنوش گوجی بری ۱۱۱ دارای کیفیت بسیار خوبی بوده و عاری از هرگونه مواد نگهدارنده، طعم دهنده و صنعتی می باشند. به منظور حفظ و نگهداری دمنوش گوجی بری ۱۱۱ بهتر است این دمنوش را در جای خشک و خنک و به دور از نور مستقیم آفتاب نگهداری نمود. خرید دمنوش گوجی بری برای افرادی که بنیه بدنی ضعیفی دارند، پیشنهادی ویژه و بسیار مناسب است. قیمت دمنوش گوجی بری بسیار مناسب بوده و در سبد خرید تمامی افراد می گنجد. فروش دمنوش گوجی بری در چند سال اخیر بسیار افزایش یافته و روز به روز به تعداد طرفداران آن افزوده می گردد. قیمت گوجی بری از هفده هزار تومان تا بیست هزار تومان متغیر است.

(تصویر۶)

منع مصرف دمنوش گوجی بری

در مورد مصرف دمنوش گوجی بری ۱۱۱ بایدها و نبایدهایی وجود دارد. باید توجه داشت این میوه با بسیاری از داروها مانند وارفارین، داروهای دیابت و داروهای فشارخون تداخل داشته و در افرادی که این دارو ها را مصرف می نمایند، مصرف دمنوش باید تحت نظر پزشک متخصص انجام گیرد. توصیه می شود در مصرف این دمنوش میانه رو بوده و از مصرف بیش از حد آن پرهیز نمایید. مصرف دمنوش گوجی بری به دلیل دارا بودن بیش از حد ویتامین A در دوره بارداری مطلقا ممنوع بوده و خطر سقط جنین را افزایش می دهد. از دیگر ممنوعیت های مصرف این دمنوش در دوران  شیردهی می باشد.

دکوراسیون داخلی مغازه ,طراحی دکوراسیون داخلی , طراحی فضای اداری , طراحی داخلی باغ ویلا , طراحی و دکوراسیون منزل , طراحی داخلی منزل ,دکوراسیون داخلی منزل کوچک , طراحی دکوراسیون داخلی منزل

 

خرید دمنوش زیر سبز کومین شرکت دربند با قیمت ارزان , خرید پکیج های لاغری دمنوش های گیاهی شرکت نیوشا برای کاهش وزن , خرید دمنوش بلوبری لاغری شرکت ۱۱۱ با بهترین کیفیت , خرید دمنوش چای بلوبری یا تمشک ابی شرکت نیوشا , نمایندگی فروشگاه انلاین دمنوش نیوشا در تهران , خرید پک های لاغری ۲۰ روزه شرکت نیوشا برای کاهش وزن و تناسب اندام , خرید انواع پک های لاغری ۴۰ روزه شرکت نیوشا با بهترین قیمت و کیفیت ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *