نظر مصرف کنندگان نسبت به ادکلن بلک افغان

ادکلن بلک افغان ۱۰۰ میل

عطرها و ادکلن ها نقش مهمی در زندگی ما ایفا می کنند زیرا آنها همانند امضا شما و معرف شما به دیگران هستند؛ از این رو می توان آنها را جزئی از شخصیت شما به حساب آورد. در این راستا ادکلن بلک افغان می تواند برند خوبی برای سخت پسندان باشد؛ زیرا وقتی که شما عطر خاصی را به خود می زنید به طور ناخودآگاه احساس خوشایندی به شما دست می دهد که باعث می شود احساس بهتری به خود داشته باشید و با اعتماد به نفس بیشتری در بین اطرافیان خود حضور داشته باشید، همچنین بوی خاص ادکلن شما در ذهن افراد ماندگار می شود.

تاریخچه؛ هر آنچه که باید از داستان برند ناسوماتو بدانید

الساندرو گولتیری یک طراح عطر خوش ذوق ایتالیایی بود که مدتی برای برند های معتبر و معروف کار می کرد اما او پس از مدتی تصمیم به احداث شرکت خصوصی خود گرفت و نام برند خود را ناسوماتو گذاشت، که تمام عطرهای این برند از کیفیت بالایی برخوردار بودند؛ ادکلن ها و عطرهای این برند مشهور مناسب افرادی است که می خواهند شخصیتشان در خاطر افراد باقی بماند. این عطرها و ادکلن‌ها دارای رایحه‌های فوق العاده‌ای هستند که سبب معروفیت ناسوماتو شده اند، الساندرو گولتیری از سال ۲۰۰۸ این برند را راه اندازی کرد و توانست تا سال ۲۰۱۶، بیش از ۲۰ محصول معرکه و پرفروش را وارد بازار کند.

تصویر ۱

بهترین ادکلن های برند ناسوماتو

  • ادکلن ناسوماتو دورو: عطری فوق العاده از برند ناسوماتو با بوی تلخ و گرم که برای آقایان طراحی شده است. این ادکلن از قدیمی ترین ادکلن‌های این برند می‌باشد. اگر در هنگام خرید عطر بلک افغان ۱۰۰ میل، قصد خریدی متفاوت نیز برای همسر خود دارید. این عطر انتخاب و ترکیب خوبی با انتخاب شماست.

  • ادکلن ناسوماتو بلک افغان: بلک افغان معروف ترین محصول شرکت ناسوماتو هم برای آقایان و هم برای بانوان طراحی شده، این ادکلن ۴ سال متوالی به عنوان برند برتر در میان عطرها و ادکلن ها شناخته شده است. در ادامه به بررسی بیشتر این محصول می پردازیم.

  • ادکلن ناسوماتو بلاماج: عطری مشترک در بین آقایان و بانوان با رایحه بسیار عالی که یکی از ۱۱ محصول برتر ساخته شده توسط آلساندرا است، این ادکلن بی نظیر دارای بوی خوشی است که توجه هرکسی را به خود جلب می کند؛ ادکلن ناسوماتو بلاماج در سال ۲۰۱۴ توسط این شرکت به بازار عرضه شد.

  • ادکلن ناسوماتو ابسنت: این ادکلن نیز مانند محصول دیگر ناسوماتو یعنی بلک افغان دارای رایحه نت سبز است و جزء ادکلن های اسپرت بشمار می رود.

  • ادکلن ناسوماتو هیندو گراس: یکی دیگر از محصولات بی نظیر ناسوماتو هیندوگراس نام دارد این ادکلن مناسب افرادی با ذائقه تند است!

  • ادکلن ناسوماتو پاردن: ادکلنی برای مردان جذاب که به دنبال ویژگی های خاص هستند، این ادکلن نیز یکی دیگر از محصول‌های بی همتا برند ناسوماتو است که در سال ۲۰۱۱ روانه بازار شد و فروشی پر رونق و بی نظیری به خاطر عطر گرم، شیرین و دلنشین خود داشت. این ادکلن بیشترین شباهت ظاهری را به ادکلن مورد نظر ما یعنی بلک افغان دارد. لذا توجه داشته باشید که در هنگام خرید نیز، بر روی نوشته‌های آن توجه داشته باشید.

  • ادکلن ناسوماتو باروندا: ادکلنی ساخته دست الساندرو گوا لیتری با رایحه ای ترکیبی، این ادکلن نیز آن دسته ادکلن هایی است که شما می توانید با همسرتان مشترک استفاده کنید.

  • ادکلن ناسوماتو سیلور ماسک: سیلور ماسک نتیجه فوق العاده تلاش های الساندرو است، که دارای بوی بسیار دلنشینی است که همین رایحه اولیه سرد و در انتهای رایحه‌ی نهایی دل نشین و گرم اش آن را جز ۱۱ محصول برتر این شرکت گنجانده است تا ما وادار شویم این ادکلن را نیز به لیست خود اضافه نماییم.

زمانیکه قصد خرید هر یک از ادکلن و عطرهای بالا را دارید، حتما ظاهر این عطرها را در محیط وب جست و جو کنید. بسته بندی کلی تمامی ادکلن‌های برند ناسوماتو شبیه بهم است و همگی از درپوش چوب طبیعی با هندسه‌های متفاوتی بهره می‌برند، همچنین همانطور که پیشتر نیز عنوان شد، بر روی نوشته‌های بسته بندی‌ها نیز دقت کنید تا خریدی امن داشته باشید.

تصویر ۲

معرفی ادکلن بلک افغان

ادکلن بلک افغان یکی از محصولات برند عطر ناسوماتو واقع در کشور هلند می باشد، که در چند سال اخیر به یکی از مشهور ترین عطرهای جهان معروف شده است. این برند فعالیت خود را در سال ۲۰۰۸ توسط الساندرو گولتیری آغاز کرد. رایحه این ادکلن دارای رمز و رموز خاصی می‌باشد؛ اگر شما جز آن دسته کسانی هستید که علاقه مند به رایحه های سبک و ملایم و خنک هستید این ادکلن انتخاب مناسبی برای شما نیست. ناسوماتو نامی است که الساندرو برای برندش انتخاب کرده است، اما عموما این عطر در بین ایرانیان به نام بلک افغان شناخته شده است.

ترکیب اصلی این ادکلن حشیش است که باعث خاص بودن این عطر و یکی از دلایل مهم معروفیت این برند می‌باشد اما این نکته را خاطر نشان می شویم که ترکیب این ادکلن به طور کامل مشخص نیست و گوالاتیری در هیچ جا نه در روی محصولات و نه بر روی وب سایتش مواد تشکیل دهنده این ادکلن را افشا نکرده است، بلکه تنها چیزی که او در مورد این ادکلن محبوب بیان کرده این است که برای ساخت این ادکلن از گیاه شاهدانه یا حشیش استفاده کرده است، به گفته وی: «ایده استفاده از گیاه حشیش برای ساخت یک عطر زمانی به ذهنم رسید. زمانیکه من با دوستانم در کافه ای  مشغول وقت گذرانی بودیم، ناگهان با استشمام بوی حشیش متوجه شدم که حشیش بوی خوشایندی دارد.» پس این ایده در ذهن او جرقه خورد و پروسه ساخت این ادکلن محبوب شروع شد.

تصویر ۳

آشنایی با بو و رایحه ادکلن ناسوماتو بلک افغان

در ابتدا که این ادکلن را اسپری می کنید به وضوح شاهد بوی گیاه شاهدانه و نت های سبز آن خواهید شد، اما عجله نکنید زیرا با گذشت چند دقیقه بوی جدیدی را استشمام خواهید کرد که شبیه به بوی توتون، چوب، قهوه و کاکائو و صمغ خواهد بود، البته شایان ذکر است که بوی خاص این محصول همه پسند نیست، اما به طور کلی نت اصلی ادکلن ناسوماتو بلک افغان رایحه عود و بخور است.

بوی این ادکلن دارای سه مرحله متفاوت است که در هر مرحله آن شما شاهد رایحه متفاوتی خواهید بود که این سه مرحله به شرح زیر است:

  • در مرحله اول، در دقایق اولیه که عطر را اسپری می کنید بوی گیاه شاهدانه و نت سبز به مشامتان می‌رسد.

  • در مرحله دوم، حداقل بعد از گذشت ده دقیقه بعد از اسپری عطر، چوب، توتون، صمغ و رزین بوی خود را در فضا پخش می‌کنند.

  • مرحله سوم، در پایان شما همان نت پایه که عود و بخور است را استشمام خواهید کرد.

تصویر ۴

دلایل محبوبیت ادکلن بلک افغان

همانطور که پیشتر گفته شد یکی از دلایل اصلی محبوبیت این ادکلن در بین مردم و فروش ادکلن بلک افغان ۱۰۰ میل با آمار بالا در ایران، بوی خاص آن می‌باشد. این امر به دلیل وجود حشیش در آن است که موجب شده تا این ادکلن بوی متفاوتی داشته باشد، ادکلن بلک افغان از  ماندگاری بالایی نیز برخوردار است، این ادکلن بیشتر مورد پسند آقایان است، اما با این حال اگر شما دوست دارید که با همسرتان از یک ادکلن استفاده کنید یا هردویتان به این بو علاقمندید، ادکلن بلک افغان انتخاب بی نظیری برایتان به حساب می‌آید.

تصویر ۵

ویژگی های رایحه اکستریت در پرفیوم بلک افغان ناسوماتو

همانطور که در تاریخچه ادکلن بلک افغان گفته شد این ادکلن محصول برندی هلندی است. مایع این عطر، رنگ سبز لجنی که مایل به سیاه است می باشد. به طور کلی این ادکلن متعلق به گروه بویایی چوبی معطر است که دارای رایحه پایه عود و بخور است. طبق آمار جهانی به دست آمده توسط ناسوماتو این ادکلن مورد استقبال آقایان با رنج سنی بالای ۲۸ سال است.

تصویر ۶

راه کارهایی برای شناخت اصل بودن ادکلن بلک افغان

ادکلن بلک افغان در بسته اورجینال خود در حجم ۳۰ میلی متر و بر روی این بسته غلظت  EXTRA DE PARFUM تنظیم شده است. این غلظت در میان عطر های امروزی تقریبا کمیاب است و ماندگاری ادکلن روی پوست را به ۲ تا ۳ روز می رساند. در ایران نمونه های تقلبی این عطر بسیار زیاد است. در این بین ادکلن بلک افغان ۱۰۰ میل نیز در بازار عرضه می شود؛ همچنین نمونه تقلبی  بلک افغان در پوش چوبی مخصوص را نخواهد داشت. تنها اشتباه غلط انداز در رابطه با این عطرها یکی بودن بارکد روی جعبه بسته بندی ادکلن بلک افغان می باشد؛ اگرچه می توانید با وارد کردن بارکد در سایت برند ناسوما، مرغوبیت ادکلن را نیز متوجه شوید، با این حال با توجه به نشانه های بعدی ذکر شده در این نوشتار نیازی به داشتن اینترنت و چک کردن بارکد نخواهید داشت.

تصویر ۷

مشخصات ادکلن بلک افغان اصل

با توجه به این که این محصول جز محصولات وارداتی است و جز آن دسته از عطرهایی است که تشخیص اصل آن از فیک کار بسیار سختی است، به شدت توصیه می شود که اگر قصد تهیه این ادکلن را دارید از فروشگاه های معتبر نسبت به خرید آن اقدام کنید. با این وجود بلک افغان اصل دارای مشخصاتی است که می تواند کار شما را برای تشخیص اصل بودن این محصول آسان تر کند؛ که این ویژگی ها به شرح زیر است:

  • اصل بودن درپوش ادکلن: درپوش این ادکلن از چوب واقعی ساخته شده است. زمانیکه قصد خرید این کالا را دارید. در اولین مرحله، از اصل بودن درپوش آن می‌توانید به اورجینال بودن کالای خود نیز اطمینان حاصل کنید.

  • بلک افغان اصل غلیظ بوده و نمونه اصلی آن تنها با غلظت EXTRA DE  PARFUM موجود است.

  • رایحه گرم و بارز آن: شناخت از رایحه‌های اولیه، ثانویه و رایحه آخری این عطر به شما در شناخت اصل بودن کالای خود کمک می‌کند.

  • ماندگاری بالا: شاید این ویژگی در هنگام خرید به کارتان نیاید اما اگر شک دارید و برای خرید عجله ای ندارید می‌توانید اسانس تست آن را استفاده کنید و ماندگاری آن را قبل از خرید نیز مورد بررسی قرار دهید.

  • قدرت پخش بالا: همانطور که پیشتر نیز گفته شد، غلظت بالای نسخه‌ی اصلی این عطر موجب شده تا قدرت پخش بی‌نظری در این عطر بوجود بیاید. تشخیص این خصلت برای هرکسی آسان خواهد بود.

  • تیرگی رنگ پرفیوم آن: در بسیاری از نسخه‌های تقلبی این کالا، مایع‌های زرد روشن نیز دیده شده است.

تصویر ۸

ادکلن زنانه و مردانه ناسوماتو بلک افغان

اصولا تمامی برند های معروف در زمینه عطر و ادکلن برای ادکلن های زنانه و مردانه از اسانس های متفاوتی برای ساخت آنها استفاده می کنند؛ که این قانون در دسته پرفیوم ها وجود ندارد و این عطر ها برای زنان و مردان دارای بوی یکسانی خواهد بود. به همین دلیل عموما به این دسته از عطر و ادکلن ها که هم برای زنان و هم مردان مورد استفاده قرار می گیرد، ادکلن های اسپرت می گویند.

تصویر ۹

ناسوماتو بلک افغان؛ عطری برای خاص پسندان

به جرات می توان گفت که این ادکلن یکی از ادکلن‌هایی است که هیچگاه قدیمی نمی‌شود و همیشه طرفداران خاص خود را خواهد داشت، اما این نکته را هم نمی توان نادیده گرفت که شاید بوی ادکلن بلک افغان به دلیل ترکیبات خاصش مورد پسند بسیاری از افراد نباشد، با این حال انتخاب عطر کاملا سلیقه ای است، اما به طور کلی بلک افغان مناسب برای شیک پسندانی است که علاقه مند به رایحه های گرم هستند.

تصویر ۱۰

بلک افغان؛ ادکلنی مناسب برای فصول سرد

عطر ها و ادکلن ها نیز مانند لباس ها هستند، همانطور که شما در هر فصلی لباس مخصوص به آن فصل را می پوشید؛ عطرها و ادکلن‌ها نیز هر کدام مناسب برای یک فصل خاص هستند، بلک افغان نیز به دلیل تندی و تلخی که دارد مناسب هوای سرد است، استفاده مناسب از یک عطر یا ادکلن می‌تواند قدرت پخش و میزان ماندگاری آن را به حد واقعی آن برساند پس حتما ادکلن بلک افغان را در فصل زمستان امتحان کنید.

تصویر ۱۱

تفاوت عطر بلک افغان با ادکلن بلک افغان

عطر و ادکلن بلک افغان اصل دارای بوی مشابه ای هستند اما همانطور که مشخص است عطر بلک افغان دارای غلظت بالاتری است، اما ماندگاری هر دوی آنها به یک اندازه است. یک ویژگی مهم که در عطر ها وجود دارد و در ادکلن ها یافت نمی شود این است که شما می‌توانید عطرها را به هر میزانی که می خواهید تهیه کنید اما در خرید ادکلن قادر به این امر نیستید؛ پس یکی از تفاوت های بارز بین عطر و ادکلن بلک افغان این است که عطر ها این موقعیت را برایمان پیش می آورند که به هر میزانی که می توانیم نسبت به خرید برند بلک افغان اقدام کنیم. نکته‌ی مهم بعدی در مورد این است که با خرید ادکلن می‌توانید مطمئن شوید که در غلظت و مواد محلول ادکلن خود، تغییری بوجود نیامده است؛ در حالی که اگر قصد خرید عطر آن را داشته باشید باید تا حدود زیادی به فروشنده‌ی خود اعتماد کنید. این نکته را توجه داشته باشید که این کالا توسط سازنده‌ی خود تنها در قالب ادکلن عرضه شده است و هر عطری از این نوع به نشانه‌ی دستکاری شدن یا حتی قلابی بود و سو استفاده از نام آن است. در پایان این نکته را یادآوری شویم که اگر بخواهیم قدرت عطر یا ادکلن را فارغ از نوع آن به حساب بیاوریم، بهترین انتخاب عطر است نه ادکلن! ولی منظور ما در این بخش، استفاده از بسته‌بندی مشخص بلک افغان که به نام ادکلن در بازار رایج است، می‌باشد. در پایان این نوشتار به بررسی بهتر این اصطلاحات برای خرید بهتر می‌پردازیم.

تصویر ۱۲

نظر مصرف کنندگان نسبت به ادکلن بلک افغان

در سال اولی که آلساندرو این رایحه را خلق کرد و آن را برای فروش به بازار عرضه کرد تمام کسانی که ادکلن را استشمام می کردند به صورت شگفت آوری محو رایحه فوق العاده آن شدند و در همان ابتدا این ادکلن نظرات زیادی را جلب کرد؛ بوی مرموز  این ادکلن باعث شده است که بیشتر مصرف کنندگان حاضر نشوند جای ادکلن بلک افغان را با ادکلن جدید تری عوض کنند و با رای دادن به آن، ادکلن بلک افغان را به یک ادکلن برتر تبدیل کنند.

تصویر ۱۳

خرید ادکلن بلک افغان ۱۰۰ میل

ادکلن بلک افغان ادکلنی است که هم ۳۰ میل و هم ۱۰۰ میل آن در بازار موجود است اما عطر بلک افغان ۱۰۰ میل می تواند برای مصرف کنندگان مقرون به صرفه تر باشد، ادکلن بلک افغان ۳۰ میل اورجینال تولید و بسته بندی شده توسط برند ناسوماتو است که در بازار های ایران برای خرید در دسترس مصرف کنندگان قرار دارد. توجه داشته باشید که ادکلن‌های ۳۰ میل این برند اصل هستند. با این حال ادکلن‌های ۱۰۰میلی لیتری این برند نیز کمی از نسخه‌ی اصل آن ندارند و هر مشتری را راضی نگه می‌دارند.

تصویر ۱۴

قیمت ادکلن بلک افغان ۱۰۰ میل

همانطور که کاملا مشخص است محصولات هیچ برند معتبر و معروف از قیمت های پایینی برخوردار نیستند که ادکلن بلک افغان نیز از این قاعده مستثنا نیست، و با توجه به کیفیت و ماندگاری که در محصولاتش بکار گرفته است دارای هزینه نسبتا بالایی است، با این حال محصولی است که ارزش هزینه کردن را دارد. این نکته را نیز مد نظر بگیرید که امکان دارد قیمت خرید ادکلن بلک افغان ۳۰ میل نسبت به قیمت خرید ادکلن بلک افغان ۱۰۰ میل بیشتر شود. ادکلن بلک افغان با حجم ۱۰۰ میل دارای طراحی شیشه لوکس و بی نظیری است، که اگر بخواهیم منصفانه تصمیم بگیریم در قبال خدمات آلساندرو این ادکلن بلک افغان از قیمت خوبی برخوردار است.

تصویر ۱۵

راز ماندگاری بلک افغان

قبل از هر چیزی لازم است بدانید که میزان ماندگاری و قدرت پخش هر عطری بستگی به زمان استفاده، گروه خونی و چربی پوست هر فرد دارد، همچنین راه‌حل های زیادی وجود دارد که ماندگاری عطر یا ادکلن خود را در لباس خود بیشتر کنید که شامل مراحل شست و شو و خشک کردن لباس است که توضیح آن از حوصله بحث خارج است. بلک افغان به دلیل نوع رایحه ای که دارد باعث می شود که مدت زمان بیشتری روی پوست بماند و بو را در محیط پخش کند؛ در اصل راز ماندگاری بلک افغان در این است که نت های مشک و دودی از پایداری بالایی در هر عطر و ادکلنی برخوردار هستند و این نت‌ها به میزان زیادی در بلک افغان به کار رفته است.

تصویر ۱۶

سخن آخر برای خریدی بهتر

سخن آخر این نوشتار تنها در رابطه با بلک افغان نیست بلکه در رابطه با دانستنی‌های است که شما باید به هنگام خرید باید در نظر بگیرید؛ یعنی انتخاب عطر یا ادکلن با علم به مهم‌ترین واژه‌ی این حوزه خرید. شما باید انواع عطرها و ادکلن‌ها را بشناسید و نسبت به انتخاب بهترین آن اقدام فرمایید، عطرها به طور کلی به ۴ دسته تقسیم می‌شوند:

  1. پرفیوم‌ها: اکثر محصولات ناسوماتو از این دسته هستند، در میان این ۴ دسته، پرفیوم‌ها جز با دوام ترین رایحه‌ها بشمار می روند و بیشترین ماندگاری را دارند.

  2. ادو پرفیوم‌ها: ادو پرفیوم‌ها در دسته بندی بعد از پرفیوم‌ها قرار می گیرند؛ زیرا مقدار مواد روغنی آنها نسبت به پرفیوم‌ها کمتر است و این قضیه میزان زمان ماندگاری آنها را متفاوت می سازد.

  3. ادوتویلیت‌ها: این دسته مسلما میزان روغن کمتری نسبت به دو گزینه قبلی خواهند داشت. به طور میانگین اگر بخواهید در نظر بگیرید ادوتویلیت‌ها بین ۸ تا ۱۵ درصد دارای اسانس روغنی هستند.

  4. ادکلن‌ها: ادکلن ها هم که دارای کمترین میزان اسانس روغن هستند و اکثرا برای آقایان تهیه می شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *