نحوه شست و شو و نگهداری از ساق دست طرح خالکوبی

آشنایی با انواع ساق دست طرح تاتو

 

ساق دست طرح تاتو یکی از انواع پوشاک می باشد که چند سالی است که به بازار مصرف کنندگان وارد شده و مخصوصا کسانی که تمایل دارند تاتو بر روی دستان خود داشته باشند ولی به هر دلیلی نمی توانند تاتو کنند را جذب خود کرده است. ساق دست طرح تاتو با طرح هایی کاملا مشابه با تاتوهای اصلی روی پوست، هم برای آقایان و هم بانوان وجود دارد و می توانند از آن استفاده کنند. در ادامه بیشتر با این محصول فروشگاه پرشین خرید آشنا می شویم.

تصویر۱

تاتو چیست؟

تاتو یا تتو یا همان خالکوبی، از دیرباز در هر ملیتی بوده است و هر قومی طرح های مختص به خود را داشته است و برای اینکه هر قوم و عقیده ای از دیگری قابل تمیز دادن باشد از طرح های تاتو به شیوه های مختلف استفاده می کردند. اما تاتو را به صورت کلی می توان اینگونه تعریف کرد که ثبت نقش و طرح هایی در زیر پوست با مواد رنگی که منشا خارجی دارند؛ که این باعث نقش بستن انواع طرح ها می شود. این طرح ها یا می تواند شکل و تصویر و یا نوشته باشد. منشا این طرح ها یا عقیده ای قومی و یا طرفداری از فرقه و یا زیبایی می باشد.

تصویر۲

عوارض تاتو کردن

از آنجایی که برای انجام تاتو از سوزن استفاده می شود، خود همراه با درد فراوان است و اگر نکات بهداشتی حین تاتو و مراقبت های بهداشتی بعد از انجام تاتو صورت نگیرد، ممکن است منجر به بیماری های عفونی و اختلالات پوستی شود که برای فرد جبران ناپذیر باشد. این قبیل تاتو همراه با درد و خونریزی می باشد و اگر فرد تاتو کار دارای مهارت نباشد این موارد تشدید خواهد شد. از طرفی افرادی هم که دارای حساسیت های پوستی می باشند استفاده از تاتو برای آنها بسیار مضر می باشد.

تصویر۳

جایگزین تاتو چیست؟

بسیاری از افراد تمایل دارند که تاتو داشته باشند اما به دلایل و محدودیت هایی و یا حساسیت پوستی نمی توانند از تاتوی طبیعی استفاده کنند. برای این دسته از افراد انواع طرح های تاتو و شیوه های دیگری ایجاد شده است که می توانند تاتوی موقت داشته باشند. یکی از آنها استفاده از برچسب می باشد که به راحتی می توانند آنها را بر روی هر ناحیه از بدن خود بچسبانند و استفاده کنند که این مورد هم برای افرادی که دارای حساسیت پوستی هستند مشکل ساز خواهد بود. یک مورد دیگر که امروزه بسیار باب شده است استفاده از ساق دست طرح تاتو می باشد. این نوع ساق دستهای طرح تاتو بیشتر مورد استفاده آقایان می باشد زیرا از محدوده مچ دست تا بالای بازو است و بیشتر آقایان این قبیل تاتو ها را می پسندند.

تصویر۴

اما با دلیل تنوع رنگ و نقشی که که ساق دست طرح تاتو دارد، بانوان هم می توانند استفاده کنند. بانوان می توانند با سفارش طرح تاتو زنانه روی ساق دست از این نوع تاتوی موقت در مهمانی ها استفاده کنند.

انواع ساق دست طرح تاتو

همانطور که گفته شد ساق دست طرح تاتو هم برای آقایان و هم بانوان مورد استفاده قرار می گیرد. بنابراین نیازمند این هستند که این طرح ها، مدل های مختلفی را پوشش دهد. دو نوع طرح تاتو روی ساق دست وجود دارد، یکی طرح تاتو نوشته روی ساق دست و یکی همراه با شکل.

تاتوی نوشته ساق دست دارای جملات و عباراتی می باشد که در بین عموم شناخته شده هستند و به اصلاح معروف می باشند و اگر فردی بخواهد این نوشته ها را روی دست خود تاتوی طبیعی کند بسیار دردناک و آسیب پذیر و وقت گیر خواهد بود و احتمال اینکه نوشته ی مورد نظر خوب نمایش داده شود چندان قطعی نیست. بنابراین با استفاده از این ساق دست طرح تاتو می توان نوشته مورد نظر خود را بدون نگرانی استفاده کرد.

تصویر۵

در مورد ساق دست طرح تاتو همراه با شکل هم می توان گفت انواع چهره ها مانند چهره انسان و یا برخی از حیوانات، منظره ها، نقوش خاص و … در انواع و اقسام طرح ها و رنگ ها وجود دارد و به دلیل تنوعی که دارد تمامی سلیقه ها را تحت پوشش قرار می دهد. حتی طرح تاتو ساق دست دخترانه هم وجود دارد که مناسب دختر خانم جوان است که به راحتی می توانند با پوشیدن این ساق دستهای طرح تاتو در مهمانی ها بدرخشند. طرح تاتو دخترانه روی ساق دست مناسب سن و سلیقه آنها در فروشگاه پرشین خرید موجود می باشد که می توانید به هر تعدادی که مدنظر شماست سفارش دهید.

مزیت استفاده از ساق دست طرح تاتو

شاید برای بسیار از افراد این سوال پیش آید که مزیت استفاده از ساق های دست طرح تاتو چیست؟ باید گفت مهمترین مزیت آن حفظ سلامت پوست و سلامت عمومی بدن می باشد که در ابتدا در مورد برخی از عوارض تاتوی طبیعی گفته شد. همچنین استفاده از ساق دست طرح تاتو باعث می شود که شما چندین طرح را استفاده کنید و در اختیار داشته باشید. زیرا تاتوی طبیعی تقریبا مادام العمر بوده و دیگر امکان تغییر آن وجود ندارد. در مورد طرح های کوچک می توان گفت احتمال تغییر وجود دارد اما در مورد طرح های بزرگ و پیچیده این کار بسیار سخت و خطرناک خواهد بود. از طرفی مخصوصا در کشور ما افراد در محل کار خود نمی توانند دارای تاتو باشند و فرد می تواند از این ساق های دست در محیط بیرون استفاده کند. در فصل تابستان استفاده از ساق دست طرح تاتو برای آقایان مناسب می باشد زیرا باعث جلوگیری از آسیب به پوست دست شده و در برابر آفتاب محافظت می کند. همچنین بانوان که بیشتر از آقایان به دنبال تنوع هستند، به دلیل تنوع طرح و نقشی که دارد گزینه های انتخابی بسیاری رو به روی آنها می باشد.

تصویر۶

سفارش ساق دست طرح تاتو

طرح های تاتو روی ساق دست بسیاری وجود دارد و می توانید آن ها را از مراکز مختلفی خریداری کنید. اما برای تهیه ساق دست طرح تاتو خرید از فروشگاه های معتبر این امکان را فراهم می آورد که بتوانید انواع طرح ها را با قیمت های مناسب و بالاترین کیفیت در اختیار داشته باشید. فروشگاه پرشین خرید یکی از فروشگاه هایی می باشد ک فروش ساق دست طرح تاتو را در دستور کار خود دارد و شما می توانید با جستجویی ساده در این فروشگاه از  قیمت ساق دست طرح تاتو و انواع طرح های آن مطلع شده و طرح مورد نظر خود را سفارش داده و خریداری کنید.

تصویر۷

مزیت استفاده از خرید اینترنتی به این صورت است که علاوه بر اینکه قیمت مناسبی را در اختیار شما قرار می دهد، می توانید به راحتی در هر موقع از شبانه روز به دنبال طرح مورد نظر خود باشید و بعد از آن سفارش خود را ثبت کرده و درب منزل تحویل بگیرید. فروشگاه پرشین خرید این امکان را برای شما فراهم آورده است تا آسان ترین خرید با قیمتی مناسب را داشته باشید.

 

ساق دست طرح تاتو را می توانید در انواع طرح های مختلف مشاهده نمایید و با استفاده از آن می توانید طرح یک تاتو خوب را بر روی دست خود داشته باشید. امکان درآوردن ساق دست به سادگی وجود خواهد داشت و می توانید در مراکز مختلفی از آن استفاده نمایید. قیمت ساق دست تاتو نیز مناسب است و امکان خرید آن برای همگان وجود خواهد داشت. این ساق دست را می توانید در انواع اندازه ها و سلیقه ها خریداری نمایید.

تصویر ۱

ساق دست طرح تاتو

ساق دست طرح تاتو را می توان یکی از بهترین انتخاب ها برای کسانی دانست که برای زیبایی خود اهمیت ویژه ای قائل هستند. توجه داشته باشید که ساق دست طرح تاتو ارزان است و به همین دلیل امکان خرید آن برای همگان وجود خواهد داشت. این ساق دست به دلیل ویژگی های منحصر به فردی که دارد توانسته نظر بسیاری را به خود جلب نماید. طرح تاتو روی ساق دست مردانه مانند خالکوبی بر روی دست شما جلوه خواهد نمود و می توانید طرح ساق دست طرح تاتو را انتخاب نمایید. این ساق دست از بهترین الیاف دوخته شده است و به همین دلیل هیچگونه حساسیتی برای بدن شما نخواهد داشت. ساق دست طرح تاتو از بهترین دستگاه ها ساخته شده است و به همین دلیل تمامی جوانب در نظر گرفته شده است و هیچگونه ایرادی  بر آن وارد نخواهد بود. توجه داشته باشید که زمانی می توانید از این ساق دست استفاده نمایید که تیشرت بر تن داشته باشید. رنگ بدن این ساق دست معروف ترین نوع آن خواهد بود. جنس ساق دست نیز به گونه ای است که امکان پارگی در آن وجود نخواهد داشت و می توانید به مدت طولانی از آن استفاده نمایید.

عکس ۲

ویژگی های ساق دست طرح تاتو

طرح تاتو روی ساق دست مردانه بسیار مورد توجه قرار گرفته است و به دلیل اینکه تاتو بر روی دست باقی خواهد ماند و ممکن است برای ورود به مراکزی از داشتن آن اذیت شوید، اما نباید نگران باشید چرا که می توانید از ساق دست طرح تاتو مردانه استفاده نمایید چرا که این محصول دقیقا مانند یک تاتو واقعی بر روی دست شما جلوه خواهد نمود و به همین دلیل برای دوستداران تاتو انتخابی مناسب خواهد بود. ساق دست طرح تاتو به دلیل ویژگی های منحصر به فردی که دارد مورد توجه همگان قرار گرفته است و از جمله مهمترین ویژگی های آن می توان به موارد زیر اشاره نمود:

–         این محصول امکان خرید برای خانم ها و آقایان خواهد داشت.

–         این ساق دست را می توانید در انواع اندازه های مختلف مشاهده نمایید و به همین دلیل همگان می توانند از آن استفاده نمایند.

–         جنس این لباس بسیار مرغوب است و به همین دلیل ماندگاری بالایی نیز خواهد داشت.

–         برای چاپ طرح بر روی ساق دست از بهترین دستگاه ها استفاده شده و امکان کم رنگ شدن آن وجود نخواهد داشت.

–         این ساق دست امکان خرید در انواع طرح ها خواهد داشت و می توانید بهترین محصول را با طرح مورد نظر خود خریداری نمایید.

عکس ۳

انواع ساق دست تاتو

ساق دست طرح تاتو را می توانید در انواع مختلفی مشاهده نمایید و موارد بسیاری سبب تمایز این ساق دست خواهند شد. از جمله مهمترین مواردی که سبب تمایز ساق دست تاتو می شود می توان به موارد استفاده از آن اشاره نمود چرا که برخی از این ساق دست ها مناسب برای خانم ها و برخی از این ساق دست ها مناسب برای آقایان خواهند بود و از این میان می توانید بهترین ساق را انتخاب و خریداری نمایید. توجه داشته باشید که جنس از دیگر تمایزات ساق دست تاتو می باشد و نمونه تقلبی این ساق دست نیز در بازار عرضه شده است. در هنگام خرید حتما باید در نظر داشته باشید که جنس مرغوب را خریداری نمایید. ساق دست طرح تاتو مردانه تمامی طرح های مورد نظر شما را خواهد داشت. ساق دست تاتو بچه گانه اغلب طرح های کارتونی دارند و با خرید آنها بی شک می توانید فرزند خود را شاد نمایید.

عکس ۴

خرید ساق دست تاتو انتخابی

جهت خرید ساق دست طرح تاتو پسرانه راه های مختلفی پیش رو خواهید داشت که از این میان باید بهترین مرکز را برای خرید انتخاب نمایید. در هنگام خرید باید به موارد مختلفی توجه داشته باشید که از جمله این موارد می توان به بررسی کیفیت محصول اشاره نمود چرا که جنس مهمترین موردی است که سبب افزایش کارایی ساق دست خواهد شد. در حالت کلی روش های خرید را می توان به دو نوع حضوری و غیر حضوری دسته بندی نمود که منظور از روش خرید حضوری مراجعه به فروشگاه های سطح شهر خواهد بود و خرید از این فروشگاه ها مزایا و معایبی نیز خواهد داشت.

یکی از مهمترین مزایای این روش خرید می توان به امکان بررسی فیزیکی و دقیق محصول اشاره نمود و به همین دلیل می توانید محصول با کیفیت را پس از بررسی خریداری نمایید. توجه داشته باشید که این مرکز خرید جای خود را به فروشگاه های اینترنتی داده اند چرا که میزان وقت مورد نیاز برای خرید از این فروشگاه ها بسیار پایین تر خواهد بود.

عکس ۵

خرید پستی ساق دست با طرح تاتو

همانطور که در بخش قبل نیز به آن اشاره شد بهترین روش خرید را می توان مراجعه به فروشگاه های اینترنتی دانست. خرید ساق دست طرح تاتو پسرانه از فروشگاه های اینترنتی مزایای بسیاری خواهد داشت. از جمله مزایای خرید ساق دست تاتو مردانه از این فروشگاه ها می توان به امکان خرید در عرض چند دقیقه اشاره نمود و علاوه بر این مورد می توانید از میان تنوع بالای محصولات اقدام به خرید نمایید.

امکان خرید از هر نقطه از کشور وجود خواهد داشت و می توانید در هر ساعت از شبانه روز اقدام به خرید نمایید. فروشگاه های متعددی در سطح فضای مجازی فعالیت می نمایند که از میان این مراکز باید بهترین و معتبرترین را انتخاب نمایید چرا که در واقع این مرکز خرید معتبر هستند که کیفیت محصول را تضمین خواهند کرد. پس از اینکه اقدام به خرید ساق دست تاتو پسرانه نمودید می توانید آن را در کمترین زمان ممکن درب منزل خود تحویل بگیرید. خرید ساق دست طرح تاتو از این مراکز هیچ گونه هزینه پستی نخواهد داشت.

قیمت ساق دست با طرح تاتو

قیمت یکی از مواردی است که تاثیر مستقیم بر خرید و یا عدم خرید محصول دارد. ساق دست تاتو ارزان است و به همین دلیل همگان امکان خرید آن را خواهند داشت. توجه داشته باشید که نمی توان قیمت دقیقی برای ساق دست طرح تاتو در نظر گرفت چرا که این ساق دست در انواع مدل ها و طرح های گوناگون عرضه شده اند و طبیعتا هر یک از آنها قیمت متفاوت تری خواهند داشت. در حالت کلی قیمت ساق دست طرح تاتو با توجه به ویژگی هایی که دارد مناسب بوده و همگان امکان خرید آن را خواهند داشت. ساق دست تاتو از روش های تاتو نیز ارزان تر خواهد بود و می توانید بدون کوچکترین آسیبی طرح تاتو مورد نظر را بر روی دست خود داشته باشید.

 

ساق دست با طرح تاتو یکی از پرسفارش ترین محصولات اینترنتی می باشد که شما می توانید فروشگاه پرشین خرید را در میان انواع فروشگاه ساق دست طرح تاتو را انتخاب کنید. فروشگاه ما یکی از معتبرترین و پر انتخاب ترین فروشگاه های عرضه کننده این محصول می باشد که با قیمت بسیار ارزان محصولاتش را به فروش می رساند و جنس تمامی محصولات اصل و مرغوب می باشد.

ساق دست با طرح تاتو

تاتو کردن بر روی دست ها و قسمت های مختلف بدن از جمله مسائلی می باشد که در جامعه امروزی بسیاری از افراد به آن علاقه مند شده اند اما با توجه به معایب و مضراتی که برای سلامتی و پوست دارد پزشکان انجام هرگونه تاتو بر روی پوست را صلاح ندانسته و با آن مخالفت می کنند. حال برای پاسخگویی به علاقه افراد به انواع تاتو ها بر روی دست شاهد تولید و عرضه ساق دست طرح تاتو هستیم که بسیاری از شرکت ها با توجه به خرید و فروش بسیار مناسب این محصول در زمینه تولید و عرضه آن به فعالیت مشغول شده اند. طرح تاتو برای ساق دست از جمله محصولاتی می باشد که در سال های اخیر مخاطبان و کاربران بیشماری را به خود جذب کرده است و می توان گفت از پر طرفدارترین و پر سفارش ترین محصولات اینترنتی می باشد. شما نیز می توانید به جای تاتو کردن پوست خود و نگرانی از عوارض خطرناک این جراحی با خرید ساق دست تاتو دار بدون داشتن عوارض و معایبی به خواست و علاقه تان دست یابید. توجه داشته باشید که ساق دست های تاتو در انواع طراحی های مختلف مناسب جنسیت های مختلف تولید و عرضه می گردد و افراد می توانند در هر سنینی با نوع جنسیت مدنظر گزینه مناسبی را خریداری و تهیه نمایند.

تصویر ۱

خرید پستی ساق دست تاتو

خرید پستی ساق دست طرح تاتو یکی از راههای بسیار آسان و راحت تهیه این محصول می باشد که کاربران و مخاطبان بسیاری در سال های اخیر با توجه به راحتی این روش خرید را در اولویت انتخاب های خود قرار داده اند. شما نیز می توانید به صورت اینترنتی و آنلاین محصول مدنظر خود را خریداری نمایید توجه داشته باشید که در خرید آنلاین شما قابلیت مشاهده انواع مختلف ساق دست با طرح تاتو را مشاهده نموده و قیمت های عرضه شده بر هریک را ببینید و با توجه به مقدار بودجه و سلیقه خود یکی از محصولات را به سبد خرید خود بیفزایید. با توجه به ویژگی های مثبت خرید پستی ساق دست تاتو می توان گفت این روش خرید یکی از متداول ترین و پرطرفدارترین روش های تهیه این محصول می باشد.

تصویر ۲

سفارش ساق دست تاتو

همانطور که در بخش قبلی نیز به این موضوع اشاره کردیم ساق دست طرح تاتو خرید بسیار پر رونقی در میان کاربران و مشتریان پیدا کرده است که در روزهای اخیر شاهد سفارش ساق دست تاتو به نسبت بسیار زیاد در مقایسه با سایر محصولات اینترنتی می باشیم. شما می توانید برای سفارش ساق دست با طرح تاتو با ورود به وب سایت فروشگاه های ارائه دهنده این محصول اقدام به خریداری نمایید. توجه داشته باشید که تمامی فروشگاه های عرضه کننده ساق دست تاتو با کیفیت و کارایی یکسان آن را به فروش نمی رسانند از این جهت پیشنهاد می کنیم قبل از به ثبت رساندن سفارش خود از فروشگاه انتخابی اطمینان کامل حاصل بفرمایید. در این میان می توان فروشگاه پرشین خرید را یکی از معتبرترین و بهترین عرضه کنندگان تاتو روی ساق دست معرفی نمود که با فروش اجناس با کیفیت و درجه یک توانسته است در سال های اخیر توجه و رضایت بسیاری از مشتریان و کاربران را به دست آورد.

تصویر ۳

فروشگاه ساق دست تاتو

در میان انواع بسیاری از فروشگاه ساق دست تاتو و عرضه کنندگان این محصول ، فروشگاه پرشین خرید یکی از بهترین و مناسب ترین انتخاب شما خواهد بود. شما می توانید با ورود به وب سایت فروشگاه پرشین خرید انواع ساق دست با طرح تاتو را مشاهده و قیمت های مختلف آن را در نظر گرفته و مناسب ترین مورد را خریداری کنید. شایان به ذکر است فروشگاه ما با در نظر گرفتن رضایت و مقدار بودجه مشتریان و مخاطبان خود با کمترین سود این محصول را به فروش می رسانند این در حالی است که بسیاری از فروشندگان با ارائه قیمت گران برای محصولات با اجناس بسیار پایین به فعالیت در این زمینه مشغول می باشند. پشتیبانی همکاران فروشگاه پرشین خرید به صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به سفارش های مشتریان می باشد شما با ثبت سفارش خود در کوتاه ترین مدت زمان همکاران ما به سفارش شما پاسخ داده و در آدرس ثبت شده محصول را تحویل خواهید گرفت.

تصویر ۴

فروش ساق دست با طرح تاتو

فروش ساق دست تاتو در سال های اخیر با توجه به علاقه مندی جوانان و نوجوانان به استفاده از انواع طرح های تاتو در دست های خود بسیار افزایش یافته است. شما نیز می توانید ساق دست با طرح تاتو را با توجه به سلیقه و پسند خود به صورت اینترنتی و یا حضوری از فروشگاه ساق دست طرح تاتو خریداری و مورد استفاده قرار دهید. می توان گفت آقایان از جمله پرطرفدارترین افرادی هستند که علاقه مند و خواهان خرید و استفاده از انواع طرح های جذاب و دیدنی بر ساق دست خود می باشند و می توانند با تهیه ساق دست با طرح تاتو بدون نگرانی از عوارض آن زیباترین و جذاب ترین تاتو را بر دست خود داشته باشند. برای تهیه و تولید ساق دست تاتو از بهترین و مرغوب ترین پارچه ها و الیاف استفاده می کنند که علاوه بر آنکه ضرری بر پوست افراد وارد نمی سازد در مقابل اشعه های مضر خورشید نیز از پوست جلوگیری می کند. ساق دست تاتو خرید بسیار مناسبی را داشته و دلیل این امر جنس باکیفیت و کارایی این محصول می باشد. فروش ساق دست طرح تاتو با قیمت های بسیار ارزان و مناسب سبب شده است هر فردی از سطح اجتماع بدون برخورد با مشکل مالی این محصول را خریداری و از لذت استفاده از طرح های بی نظیر ساق دست با طرح تاتو بهره مند شوند.

تصویر ۵

قیمت ساق دست طرح تاتو

ساق دست با طرح تاتو در انواع کیفیت های مختلفی تولید و عرضه بازار می شود که هریک از انواع مختلف این محصول دارای قیمت های مختلفی می باشند که این موضوع نشان دهنده کیفیت های مختلف آن است البته در نظر داشته باشید که بسیاری از فروشندگان ساق دست با طرح تاتو با هدف کسب سود بیشتر قیمت های گرانی را برای این محصول تعیین می کنند در حالی که فروشگاه پرشین خرید با در نظر گرفتن رضایت مشتریان مناسب ترین و ارزان ترین قیمت را برای آن در نظر میگیرند مخاطبان می توانند برای خرید ارزان قیمت این محصول فروشگاه ما را در اولویت خود قرار دهند. توجه داشته باشید که ارزان قیمت بودن ساق دست با طرح تاتو به معنی پایین بودن کیفیت آن نمی باشد و شما با خیالی راحت می توانید آن را خریداری نمایید.

 

ساق دست طرح تاتو جایگزینی مناسب بجای استفاده از تاتو و خالکوبی

تاتو و خالکوبی یکی از علاقمندی های بسیاری از خانم ها و آقایان است و بسیاری از آنها اقدام به ایجاد طرح های مختلف تاتو و خالکوبی بر روی بدن خود می نمایند. اما پس از مدتی ممکن است از کار خود پشیمان شوند. ساق دست طرح تاتو یکی از بهترین جایگزین ها بجای استفاده از تاتو است که همه افراد می توانند به راحتی از آن استفاده کنند و از طرح های متنوع و زیبای آن استفاده نمایند.

ساق دست طرح تاتو

تاتو یا خالکوبی از گذشته تا به امروز یکی از پر طرفدارترین روش ها برای ایجاد اشکال مختلف بر روی بدن بوده است. تاتو بیشتر در میان جوانان رواج دارد و آنها به دلیل شور و شوق جوانی ممکن است در برهه ای از زمان به این کار گرایش و علاقه شدیدی نشان دهند اما پس از مدتی تاتو برای آن ها خسته کننده شود. در این حالت راهی برای پاک کردن تاتو از روی بدن وجود ندارد و حتی روش هایی مانند لیزر نیز نمی توانند به صورت کامل تاتو را پاک کنند. دست ها یکی از پر طرفدارترین جاهای بدن هستند که افراد بسیاری دوست دارند تا تتو بر روی دست آن ها انجام شود. ساق دست طرح تاتو یکی از بهترین راه ها برای افرادی است که می خواهند یک طرح بسیار زیبا بر روی دست های خود داشته باشند و از سوی دیگر نمی خواهند تاتو را برای مدت طولانی بر روی دست خود داشته باشند و دردی را در حین کار احساس کرده و یا از عوارض احتمالی این کار برخوردار شوند. بنابراین با استفاده از ساق دست طرح تاتو به راحتی می توان طرحی زیبا مانند تاتوی اصلی را بر روی دست های خود داشت.

تصویر۱

خطرات تاتو کردن

تاتو کردن با اینکه در همه جای دنیا روشی شناخته شده است، اما اینکار مضرات و عوارض بسیاری دارد که شاید شما هم با تعدادی از این عوارض آشنا باشید.

  • تاتو اگر در مراکز غیر معتبر و غیر بهداشتی انجام شود، ممکن است باعث ایجاد انواع بیماری های عفونی و از همه مهمتر ایدز برای فرد شود.
  • تاتو ممکن است باعث سوختگی سطح پوست شده و این سوختگی ها ممکن است در دراز مدت نیز از بین نروند و مشکل ساز شوند.
  • رنگ هایی که در تاتو استفاده می شوند، به دلیل اینکه به داخل پوست نفوذ می کنند ممکن است باعث ایجاد حساسیت های پوستی شده و فرد را دچار مشکل نمایند.
  • در برخی از موارد تاتو باعث ایجاد عارضه های پوستی مانند قرمزی و ایجاد گوشت اضافه می شود.
  • درد یکی از مهمترین مشکلاتی است که در حین انجام تاتو و پس از آن نیز ممکن است گریبانگیر فرد شود.
  • رنگ تاتو به دلیل اینکه به عمق پوست نفوذ می کند، غیر قابل پاک شدن است.
  • تاتو ها پس از مدتی برای فرد خسته کننده و تکراری می شوند.

تصویر۲

ویژگی های ساق دست طرح خالکوبی

  • ساق دست طرح تاتو در انواع طرح ها و رنگ ها در بازار موجود می باشد.
  • ساق دست طرح تاتو مانند تاتو روشی دائمی نیست و به راحتی می توان پس از استفاده از آن، آن را از دست درآورد.
  • ساق دست تاتو خالکوبی همانند تاتوی واقعی است و هیچ فرقی با آن ندارد.
  • جنس ساق دست طرح تاتو بسیار باکیفیت است و هیچگونه حساسیتی را در فرد ایجاد نمی کند.
  • این ساق دست ها قابل شست و شو هستند و پس از شست و شو شکل آن حفظ می شود.
  • ساق دست طرح تاتو مخصوص جوانان خوشتیپ و خوش پوش است.
  • ساق دست طرح تاتو علاوه بر اینکه همانند تتوی واقعی ظاهری بسیار جذاب دارد، می تواند دستان را در برابر اشعه آفتاب و عوامل محیطی محافظت نماید.

تصویر۳

ساق دست طرح تاتو زنانه

خانم ها یکی از مهمترین کسانی هستند که طرفداران پر و پاقرص استفاده از تاتوهای زیبا بر روی دستان خود هستند. اما بسیاری از افراد به دلایل شخصی  و از همه مهمتر به دلیل عوارض بسیار زیادی که تاتو برای دست ها دارد، ترجیح می دهند تا از تاتو ساق دست دخترانه و زنانه استفاده کنند. طرح تاتو ساق دست دخترانه بسیار متنوع است و در طراحی این ساق دست ها از طرح هایی کاملا زنانه و شیک استفاده شده است که مطابق با سلیقه خانم ها است و با روحیه آن ها نیز سازگاری دارد.تاتو روی ساق دست دخترانه به گونه ای درج شده است که دارای جنس و کیفیتی عالی است و پس از شست و شو کمرنگ نمی شود و طرح آن به هیچ وجه کمرنگ نشده و از بین نمی رود.

تصویر۴

نحوه شست و شو و نگهداری از ساق دست طرح خالکوبی

ساق دست طرح تاتو  دارای جنسی حساس هستند و در نگهداری و شست و شوی آنها باید نهایت دقت را به کار برد. برای اینکه طرح مندرج بر روی ساق دست از بین نرود و از همه مهتر شکل اولیه ساق دست از بین نرود و همان شکل اولیه آن حفظ شود، بهتر است برای شست و شوی آن از آب سرد استفاده کرد. همچنین برای خشک کردن ساق دست بهتر است از یک سبد استفاده کنید و ساق دست را بر روی بند لباس پهن نکنید زیرا اینکار باعث کش آمدن ساق دست و از بین رفتن شکل اولیه آن می شود.

تصویر۵

نحوه خریداری ساق دست طرح تاتو

برای خرید ساق دست های طرح تاتو می توانید از فروشگاه پرشین خرید استفاده کنید و خریدی عالی را تجربه نمایید. فروشگاه پرشین خرید یکی از بزرگترین فروشگاه های فروش اینترنتی انواع محصولات از جمله فروش انواع ساق دستهای طرح تاتو می باشد. ساق دست های موجود در فروشگاه پرشین خرید دارای بالاترین کیفیت هستند و می توان به صورت طولانی مدت از آن ها استفاده کرد. جنس استفاده شده برای تولید این ساق دست ها به گونه ای است که کوچکترین حساسیتی را برای فرد به وجود نمی آورند و به گونه ای سبک هستند که گویی شما چیزی بر روی دست های خود ندارید. طرح های ساق دست های موجود در پرشین خرید بسیار متنوع هستند، به گونه ای که شما به سختی می توانید از میان طرح های متنوع و زیبای موجود در فروشگاه یکی را انتخاب کنید. این ساق دست ها قابل شست و شو هستند و با هزینه ای بسیار مناسب به فروش می رسند. مزیتی که در خرید ساق دست های موجود در این فروشگاه وجود دارد این است که خرید این ساق دست ها به صورت کاملا غیرحضوری و اینترنتی است و شما می توانید با صرفه جویی در وقت و هزینه خود، یک ساق دست زیبا را از این فروشگاه سفارش دهید و آن را در کوتاهترین زمان ممکن در درب منزل خود تحویل بگیرید. شما حتی می توانید این ساق دست های زیبا را برای عزیزان خود تهیه کنید و آنها را با هدیه ای زیبا شگفت زده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *