روش مصرف دمنوش مورینگا

دمنوش مورینگا ۱۱۱، دمنوشی عالی برای لاغری و سلامت بدن

 

دمنوش های گیاهی جایگزین بسیار مناسبی به جای چای سیاه هستند که با مصرف مداوم آنها، تاثیرات بسیاری بر سلامتی بدن دارند. دمنوش مورینگا یکی از دمنوش های گیاهی عالی برای بدن است که در کاهش وزن و درمان بسیاری از بیماری ها تاثیرگذار است. در ادامه متن شما را بیشتر و بهتر با این دمنوش مفید که از نظر برخی افراد ناشناخته است، آشنا می کنیم.

مورینگا چیست؟

مورینگا نامی است که شاید برای بسیاری از افراد ناآشنا باشد. مورینگا یکی از گیاهان بومی کشور هندوستان است و دارای برگ هایی گرد و کوچک می باشد. از برگ این گیاه از دیرباز تاکنون برای درمان بسیاری از بیماری ها استفاده می شود. از برگ های مورینگا به شکل های متفاوتی استفاده می شود اما دمنوش مورینگا یکی از محبوب ترین و موثرترین نوع مصرف گیاه مورینگا است. برگ های مورینگا سرشار از آنتی اکسیدان است و خاصیت ضد التهابی دارد و طبق تحقیقاتی که پزشکان بر روی این گیاه انجام داده اند، مورینگا را در درمان بیش از ۳۰۰ نوع بیماری موثر دانسته اند. به همین دلیل در دنیا این گیاه را با نام گیاه زندگی می شناسند.

خواص دمنوش مورینگا

همانگونه که گفته شد دمنوش مورینگا ۱۱۱ دارای خواص بیشماری است که در ذیل به برخی از این خواص اشاره شده است:

  • مورینگا مقاومت بدن در برابر بیماری ها و سیستم ایمنی بدن را افزایش می دهد.
  • مورینگا خاصیت ضد التهابی قوی دارد و در درمان انواع التهابات بدن بسیار موثر است.
  • مورینگا در درمان و پیشگیری از ابتلا به سرطان بسیار موثر است.
  • مورینگا باعث درمان و پیشگیری از ابتلا به دیابت شده و قند خون را کاهش می دهد.
  • نوشیدن دمنوش مورینگا باعث جوانسازی پوست شده و پوست را درخشان می نماید.
  • مورینگا باعث تعادل هورمون ها در بدن می شود.
  • دمنوش مورینگا بسیار انرژی زا است.
  • نوشیدن دمنوش مورینگا در درمان بیماری های روحی بسیار موثر است.
  • مورینگا بیماری آسم را بهبود می دهد.
  • مورینگا هضم غذا را بسیار راحت تر می نماید.
  • مورینگا کلسترول بدن را بسیار کاهش می دهد.

این دمنوش فاقد کافئین است و به همین دلیل همه افراد بدون هیچ نگرانی می توانند از این دمنوش خوشمزه استفاده کنند. مورینگا همانگونه که گفته شد بسیار نوشیدنی انرژی زایی است و برای مصرف سرکار و مواقع خستگی بسیار نشاط آور است و انرژی بدن را مضاعف می نماید.

تصویر ۱

دمنوش مورینگا و لاغری

دمنوش مورینگا ۱۱۱ بدون شک یکی از تاثیرگذارترین دمنوش های گیاهی موجود در بازار است که در درمان چاقی و کاهش چربی های بدن بسیار تاثیرگذار است. مورینگا همانگونه که گفته شد در کاهش کلسترول و قند خون( دو عامل افزایش وزن) بسیار موثر است. از سوی دیگر مورینگا سرشار از انواع آنتی اکسیدان است که این آنتی اکسیدان ها در کاهش وزن بسیار موثر هستند. همچنین به دلیل وجود اسید کلروژنیک در دمنوش مورینگا، این اسید به افزایش سوخت و ساز بدن کمک نموده و همین باعث می شود تا چربی های بدن زودتر از بین بروند. همچنین خوردن این دمنوش باعث می شود تا اشتهای شما کاهش پیدا کند و غذای کمتری بخورید و به دلیل وجود ویتامین B6 در این دمنوش، چربی های کمتری جذب بدن می شود. بنابراین شما می توانید به راحتی و با نوشیدن دمنوش مورینگا، چربی های پهلو شکم خود را آب کرده و اندامی ایده آل پیدا کنید. دمنوش مورینگا را می توان به صورت سرد و گرم استفاده نمود. البته برای اینکه این دمنوش بیشترین تاثیر را در سلامتی بدن و کاهش وزن داشته باشد، بهتر است این دمنوش فوق العاده را به صورت گرم میل نمایید تا علاوه بر استفاده از خواص فوق العاده این دمنوش، خستگی کار روزانه را با نوشیدن یک فنجان دمنوش خوشمزه مورینگا از تن به در کنید. با استفاده از این دمنوش در کوتاه مدت به اندام ایده آل خود خواهید رسید. این دمنوش برای افرادی که وقت کافی برای ورزش کردن ندارند و از سوی دیگر نمی توانند خیلی رژیم های سخت غذایی برای کاهش وزن بگیرند، بسیار مناسب است و با مصرف آن در کوتاه مدت، متوجه تغییرات بسیاری در کاهش سایز در بدن خود خواهید شد.

تصویر ۲

ارزش غذایی دمنوش مورینگا

شاید برای شما هم جالب باشد بدانید که با نوشیدن یک فنجان از دمنوش فوق العاده مورینگا چه اندازه این دمنوش بر روی سیستم سلامتی بدن تاثیر می گذارد و به چه میزان ویتامین ها و املاح مورد نیاز بدن را تامین می نماید. یک فنجان از این دمنوش فوق العاده دارای ارزش غذایی بسیار بالایی است که دارای موارد ذیل می باشد:

  • به میزان ۲  گرم پروتئین دارد.
  • مقدار ۱۶ درصد از این دمنوش نیاز روزانه بدن به ویتامین B6 را تامین خواهد کرد.
  • مقدار ۱۲ درصد از نیاز روزانه بدن به ویتامین C را تامین می کند.
  • مقدار ۱۱ درصد از نیاز روزانه بدن به آهن را تامین می کند.
  • مقدار ۱۱ درصد از نیاز روزانه بدن به ویتامین B2 را تامین می کند.
  • مقدار ۹ درصد از نیاز روزانه بدن به ویتامین A را تامین می کند.
  • مقدار ۸ درصد از نیاز روزانه بدن به منیزیم را تامین می کند.
  • مقدار بالایی اسید کلروژنیک و آنتی اکسیدان دارد.

تصویر ۳

دمنوش مورینگا ۱۱۱

دمنوش مورینگا ۱۱۱ یکی از بهترین دمنوش های گیاهی مورینگا است که توسط شرکت صنایع غذایی ۱۱۱ تولید و به بازار عرضه شده است. این دمنوش از بهترین برگ های مورینگا تهیه شده است و در تهیه آن هیچ گونه مواد شیمیایی دیگری استفاده نشده است. این دمنوش همان خواص اولیه گیاه مورینگا را دارد. در تهیه این دمنوش از افراد مجرب و زبده در این زمینه استفاده شده است و به همین دلیل این دمنوش هیچ گونه عارضه جانبی ندارد و برای سلامتی بدن بسیار مفید است. این دمنوش در بسته های ۲۰ عددی تی بگ تهیه شده است و به همین دلیل در بیرون از منزل و سرکار به راحتی می توانید از این دمنوش فوق العاده استفاده کنید.  این دمنوش را می توانید از فروشگاه دمنوش لاغری تهیه نمایید. هر ۱۰۰ گرم از دمنوش مورینگا ۱۱۱ دارای ارزش غذایی ذیل می باشد:

  • به میزان ۲۵ برابر بیشتر از گیاه اسفناج آهن دارد.
  • به میزان ۱۰ برابر بیشتر از هویج ویتامین A دارد.
  • به میزان ۹ برابر بیشتر از ماست پروتئین دارد.
  • به میزان ۱۷ برابر بیشتر از شیر طبیعی کلسیم دارد.
  • به میزان ۱۵ برابر بیشتر از موز پتاسیم دارد.
  • به میزان ۱۲ برابر بیشتر زا پرتقال ویتامین C دارد.

با خوردن این نوشیدنی خوشمزه، سلامتی بدن خود را تضمین نمایید.

تصویر ۴

روش مصرف دمنوش مورینگا

تهیه این دمنوش خوشمزه بسیار راحت است و شما می توانید پس از به جوش آمدن آب، تی بگ مورینگا را داخل قوری یا لیوان دمنوش گذاشته و بگذارید تا حدود ۵ تا ۱۰ دقیقه دم بکشد. پس از آماده شدن این دمنوش می توانید به صورت سرد یا گرم آن را میل نمایید. برای طعم دادن به این دمنوش خوشمزه می توانید از لیمو، پرتقال، زنجبیل و عسل برای طعم دار کردن آن استفاده نمایید. این دمنوش خوشمزه را می توانید در روز به جای چای استفاده کنید و پس از مدتی تاثیرات شگرف آن را بر روی بدن خود مشاهده نمایید. سعی کنید از این دمنوش در طول روز ۲ تا ۳ فنجان میل نمایید زیرا مصرف بیشتر از این مقدار مورینگا ممکن است باعث آسیب رساندن به بدن شود.

تصویر ۵

 راهنمای خرید دمنوش مورینگا

اگر شما هم مدتی است که دچار اضافه وزن شده اید و برای لاغر شدن همه راه های سخت را امتحان کرده اید، می توانید از این دمنوش معجزه آسا استفاده کنید و پس از مدت کوتاهی وزن خود را به راحتی کم کنید و اندامی ایده آل پیدا کنید. همچنین برای سلامتی هرچه بیشتر بدن خود می توانید این دمنوش را که ارزش غذایی بسیار بالا و ارزشمندی دارد را تهیه کرده و از خوردن آن لذت ببرید. این دمنوش یکی از دمنوش های بسیار پرفروش و محبوب است و شما می توانید آن را به راحتی از فروشگاه دمنوش لاغری به صورت اینترنتی تهیه نمایید. برای خرید دمنوش مورینگا ۱۱۱  کافیست وارد سایت فروشگاه دمنوش لاغری شده و محصول مورد نظر خود را سفارش دهید. پس از ثبت سفارش، محصول در اسرع وقت برای شما ارسال می شود. فروش دمنوش مورینگا در فروشگاه دمنوش لاغری به صورت اینترنتی است و این در زمان و هزینه رفت و آمد شما بسیار صرفه جویی می نماید. قیمت دمنوش مورینگا نیز در سایت درج شده است و در صورت داشتن هرگونه سوال درباره تهیه این محصول، می توانید با شماره های مندرج در سایت تماس حاصل نمایید.

 

علاقه مندان به هنر خیاطی می‌توانند از ابتدا و به صورت پایه آموزش مقدماتی خیاطی خانم عمرانی را تهیه نمایند , برای خرید خیاطی استاد راوندی در قالب ۷ دی وی دی به فروشگاه من و خرید مراجعه نمایید, برای سفارش آموزش خیاطی خانم خدایاری با متد گرلاوین در قالب ۴ دی وی دی به فروشگاه ما مراجعه نمایید , برای خرید ساعت بن تن واقعی با کیفیت بسیار بالا و قیمت مناسب به من و تو خرید مراجعه نمایید , دسته گل طلای عروس محصولی با قیمت بسیار عالی و مناسب در فروشگاه من و تو خرید ,قیمت دمنوش چای سبز دکتر بیز کیفیت در سراسر کشور در فروشگاه من و تو خرید , اگر می‌خواهید بهترین قیمت هات چاکلت محصول حاوی قارچ گانودرما را دریابی به فروشگاه ما مراجعه نمایید, قیمت سیر سیاه در شهر شیراز چقدر است, ثبت سفارش و خرید اینترنتی سیاه برای دیابت با فروشگاه من و تو خرید, محصول سیاه دکتر بیز در شهر مشهد توسط فروشگاه منو خرید عرضه می شود , خرید سیر سیاه در شهر اصفهان به فروشگاه من و خرید مراجعه کنید, محصولات دمنوش لاغری دکتر بیز برای لاغری و تناسب اندام در فروشگاه من و تو خرید,جهت تهیه و خرید انواع محصولات شرکت دکتر بیز به فروشگاه من و خرید مراجعه نمایید, سایت من و تو خرید ارائه دهنده انواع محصولات اینترنتی در سراسر کشور, دمنوش های گیاهی و لاغری با بهترین برندها در فروشگاه‌ها, مناسب ترین قیمت برای محصول قهوه سبز لاغری شرکت ۱۱۱ در فرودگاه من و تو خرید موجود است, آیا می خواهید با استفاده از سبوس برنج قهوه ای لایه دوم به سلامتی برسید , محصولات قارچ گانودرما بیز را می‌توانید برای لاغری استفاده نمایید, مناسب ترین قیمت برای لباس شخصیت های کارتونی در فروشگاه من و تو خرید خواهید یافت, دمنوش چای سبز لاغری می تواند وزن شما را خیلی سریع پایین آورد, دمنوش تمشک آبی از میوه بلوبری گرفته شده است, خرید سی دی و دی وی دی آموزش خیاطی بدون الگو و با الگو از مبتدی تا پیشرفته ,

 

طراحی دکوراسیون داخلی مغازه ,شرکت طراحی داخلی , طراحی دفتر کار اداری , طراحی ویلا , معماری و دکوراسیون داخلی منزل , سایت دکوراسیون داخلی منزل

 

به نظر شما سیر سیاه را از کجا می توان خرید و تهیه کرد , به نظر شما سیر سیاه چیست و آیا برای زود انزالی مفید است , خرید محصول سیر سیاه برای برطرف کردن زگیل تناسلی با قیمت مناسب محصول دکتر بیز , خرید سیر سیاه برای دیابت محصول تولید شده دکتر بیز ,بر طرف کردن مشکل کبد چرب با مصرف سیر سیاه دکتر بیز , خرید سیر سیاه و مصرف ان برای بیماری سرطان با قیمت مناسب در فروشگاه من و تو خرید , خرید و فروش و قیمت انواع سیر سیاه در شهر شیراز , برای خرید سیر سیاه در شهر مشهد به فروشگاه من و تو خرید مراجعه نمایید , خرید انواع سیر سیاه در شهر اصفهان ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *