انواع محصولات گانودرما در تهران

آشنایی با محصولات و فروش گانودرما در تهران

 

قارچ گانودرما به دلیل خواصی که دارد امروزه برخلاف گذشته در بسیاری از نقاط جهان کشت می شود، از جمله ایران. برای مثال قارچ و دیگر محصولات گانودرما در تهران پرورش داده شده و تولید می شود. به دلیل خواصی بی نظیری که قارچ گانودرما دارد، برای اینکه این نوع گیاه دارویی، قابل مصرف برای همگان و مطابق سلیقه و نیاز افراد باشد، به صورت های گوناگون برای مصارف مختلف تهیه و تولید می شود. در ادامه بیشتر با این قارچ و محصولات گانودرما تهران آشنا خواهیم شد.

تصویر ۱

گانودرما اکسیر جوانی

مدتی است که نام گانودرما را در برخی از محصولات غذایی و آرایشی بهداشتی و بعضا دارویی می شنویم و از خواص بسیار آن صحبت هایی به گوش ما خورده است. اما چرا اینگونه قارچ این چنین محبوبیت پیدا کرده است و دارای چه خواصی است که به آن اکسیر جوانی یا گیاه جان افزا لقب داده اند؟

باید گفت قارچ گانودرما، گیاه تازه کشف شده ای نیست؛ بلکه تاریخچه استفاده از آن به طب سنتی چین و به بیش از ۲۰۰۰ سال می رسد. به دلیل کمیاب بودن این گیاه و قیمت بالایی که داشت، تنها خانواده سلطنتی و اشراف می توانستند از آن استفاده کنند. بعدها با آشنا شدن دیگر کشورها با این گیاه و خواصی که داشت، کشت و پرورش آن در نقاط دیگر کره زمین هم شروع شد. البته باید گفت این گیاه نیاز به شرایط محیطی و آب و هوای خاصی داشت و در هر منطقه ای امکان نمو آن وجود نداشت. اما شرایط  آب و هوایی ایران به گونه ای بود که این گیاه به خوبی پرورش داده می شد و امروزه نیز با وجود گلخانه های پیشرفته امکان تولید بیشتری از این نوع گیاه وجود دارد. برای مثال مزارع و گلخانه های کاشت قارچ گانودرما در تهران خود گواه توسعه این محصول دارویی است.

تصویر ۲

چرا قارچ گانودرما به عنوان دارو مصرف می شود؟

شاید سوالی که برای شما نیز پیش آمده باشد، زمینه استفاده از قارچ گانودرما است و به جای مصرف غذایی، به عنوان داروی درمانگر استفاده می شود؟ این گیاه دارای ۴۰۰ سلول زیستی فعال می باشد که به معنی وجود خواص دارویی و درمانی بسیاری در آن است. از خواص این گیاه می توان همین را گفت که این گیاه سیستم ایمنی و دفاعی بدن را بالا برده و مانع از بروز سرطان، بیماری های قلبی و عروقی، بیماری های گوارشی، التهابات روده و معده کبد، بیماری های پوستی و بیماری های حوزه اعصاب می شود. از این رو این گیاه بیشتر به عنوان دارو مصرف می شود.

تصویر ۳

انواع محصولات گانودرما در تهران

همانطور که گفته شد، گانودرما به عنوان دارو و به منظور افزایش سلامتی فرد به کار می رود. اما خوردن این گیاه به صورت خام و معمول دیگر قارچ ها نمی باشد و به دلیل بافتی که دارد، چندان مورد استفاده تغذیه ای به این صورت قرار نمی گیرد. اما پودر آن را برای مصارف مختلف می توان استفاده کرد. برای مثال می توان به عنوان دمنوش، یا یک ماده جانبی با خواص بالا همراه با سایر دمنوش ها و نوشیدنی ها مورد استفاده قرار داد به طوری که می توانید برای مثال قهوه گانودرما در تهران را تهیه کرده و با مصرف آن شاهد تغییرات و سلامت بدن باشید.

از دیگر شیوه های مصرف می توان استفاده از پودر آن به عنوان یک مکمل غذایی نام برد که همراه با غذا مصرف شود. یا همراه با روغن های گیاهی برای تهیه ماسک صورت استفاده شود. حتی صابون و روغن گانودرما نیز برای سلامت پوست و رفع التهابات پوستی و پاکسازی ساخته شده است و مورد استفاده گسترده واقع شده است.

تصویر ۴

فروش محصولات گانودرما در تهران

از آنجایی که گیاه گانودرما بسیار مفید می باشد و برای دسترسی همه افراد به این گیاه معجزه گر، در اقصی نقاط ایران در برخی از شهرها این گیاه کشت می شود. برای مثال گانودرما در تهران به خوبی رشد و پرورش می یابد و افرادی که در شهرهای اطراف تهران و ناحیه شمال غرب ایران هستند به راحتی می توانند این محصول را به صورت عمده و یا جزئی و چه به صورت تازه و چه به صورت پودر و خشک شده یا انواع دیگر محصولات آن از تهران تهیه نمایند. کافیست با مراجعه به نمایندگی های گانودرما در تهران مراجعه نموده یا با این مراکز فروش مجاز در تماس باشید و این محصول را به میزان دلخواه خود سفارش داده و خریداری و دریافت نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *